• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

bij zwolle is heel goed mogelijk, maar gister kan niet en de tijd ook niet :P

vandaag (vrijdag) tegen half 6 ongeveer kan wel.

moest ff wat naar biddingshuizen brengen.

waar reed jij dan, heb je niet gezien

en die bruine kadett..

mij kwam ie ook al bekend voor, maar die zag ik van de week nog rijden bij holl veld, dus denk dat dit een andere is.

heeft wel de zelfde wielen als die hier in hoogeveen rijd.

hee soepkiepe het is al 12 uur geweest dus was het gisteren vrijdag klop ik reed an de andere kant

met rekord blauwe station met zwager

oja, tis al wat later dan ik dacht.

tijd van het forum loopt een uur achter op de echte tijd, volgens het forum is het nu kwart voor 12 haha.

bij zwolle.. reed ik vast op de 3e baan denk ik :P

gass met die olde dett!! 140 op de teller... 130 op de tomtom, toen was het ook echt op, harder wil ie niet.

nog netjes voor die dikke 1.2 haha

heb je niet gezien man, had te druk met al die auto's om me heen denk ik haha

@JOZO wrote:
zandvoort%2525202013%252520%2525281312%252529.jpg

Deze C Coupe rijd nog al eens langs bij ons. Op dit moment weer. Draait bij ons nogal eens de dam op. Testen veel, dus mooi om tezien:)

Is van Brands rijd er Rallye's mee, is ook niet zo moeilijk staat er met grote letters op.....

Paar keer zien rijden in een Rallye, onder andere VEKA rallye Werkendam en omstreken vorig jaar.

2 kadet city`s

Tijd geleden okergeel 6 spaaks velgen berenkuil 9.05 uur. De andere parkeerplaats boschdijk vanuit de stad rechts 60-PE oranje met 2 gele lampen op de bumper

@GSIFREAK wrote:Gespot

Ik sta nu naast de gele d kadett cabrio met ronde koplampen bij de mcdonald sontplein in groninen

. Die al vaker is gespot

ja waren wij, naar het ballonfeest geweest maar door de harde wind was er weinig "feest"

daarom nog maar 2 uit de oude doos

Terug
Naar boven