• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@Kadett1.2 wrote:@JOZO wrote:
zandvoort%2525202013%252520%2525281312%252529.jpg

Deze C Coupe rijd nog al eens langs bij ons. Op dit moment weer. Draait bij ons nogal eens de dam op. Testen veel, dus mooi om tezien:)

Is van Brands rijd er Rallye's mee, is ook niet zo moeilijk staat er met grote letters op.....

Paar keer zien rijden in een Rallye, onder andere VEKA rallye Werkendam en omstreken vorig jaar.

Weet ik, woont bij mij in de straat :thumb

goh, kom ik hier vanmiddag een man op leeftijd in een witte e kadett sedan tegen.

ik denk eens even een praatje maken en op de meeting attent maken (ondanks zijn leeftijd, wie niet waagt wie niet wint ;))

de auto is van '88, ook vanaf '88 in zijn bezit, gekocht bij de dealer hier in hoogeveen, sterker nog... de achterbanden zijn ook van '88 (mijn inziens niet heel slim maar ja)

de dealer heeft de man laatst ook verteld dat wanneer hij overweegt de auto weg te doen hij hem weer kan terug doen naar de dealer.

zeer begrijpelijk, een WITTE kadett sedan van 88, nooit een lasapparaat gezien, knijtertje strak nog, geen spatje roest!

73xxx km op de klok, ding was gewoon nog in showroomstaat.

alleen hij heeft er zelf stickers op geplakt aan de zijkant, dat vond ik zelf iets minder mooi, maar verder, een auto om door een oogje te halen.

heb helaas geen foto kunnen maken.

aangezien meneer slecht te been is, en geen lange stukken kan lopen weet hij niet zeker als hij komt op de meeting.

ben bang van niet, maar hoop het wel ff haha.

Afgelopen week op vakantie geweest en daar zag ik in Prüm deze Kadett E Draem staan.Is natuurlijk van niemand van hier,maar toch zet ik even de foto's hier neer.Is tenslotte een Kadett!!!!!

gr Marcel

vanmiddag rond half 1 op de provincialeweg in veldhoven een donker blauwe kadett e (experssion). kenteken:ZV90GT

Alleen de linkerkant gezien, zat wat roest op de linkerwielkastrand en laatste stuk dorpel. Heb hem al eerder gezien maar al een tijd terug

zaterdag middag rond half 12/12uur kadett c1 station gespot rood bij de macdonalds in barneveld een blonde meid erin die gezellig haar hand opstak (we reden met de gele voyage)

Matzwarte B Kadett, afgelopen zaterdagochtend in Breda, weet niet meer exact waar (dacht op de Nieuwe Kadijk).

@Duurt wrote:mag ik vragen waar dat was?

Sorry voor myn late reactie.

Deze kadett familie heb ik gespot in Bergambacht (Z-H) !

Grt

@Dkadett84 wrote:@Duurt wrote:mag ik vragen waar dat was?

Sorry voor myn late reactie.

Deze kadett familie heb ik gespot in Bergambacht (Z-H) !

Grt

Is hier een beetje uit de buurt maar misschien leuk voor iemand uit de omgeving om te gaan kijken.

Gisteren op de Pepergaweg in Steggerda een rode kadett gsi stond langs de weg geparkeerd zag er zo te zien niet verkeerd uit

iemand van hier toevallig

Dinsdag een c kadett station 16-GS onder en boven zwart daar tussen in beige reed de parkeerplaats op van de Jumbo aan de Hoogstraat laat s`middags

Terug
Naar boven