• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Anderhalf week geleden alweer:

Een lichtblauwe Kadett met Ronal turbo's in Nietap, deed me weer wat denken aan die van astrawez, maar dit is 'm niet.

Mn broer en ik draaiden de oprit op, toeterden nog even naar elkaar, rode B Corsa

@PeterNoFear wrote:@Duurt wrote:@PeterNoFear, komt die Kadett uit de buurt?

Jazeker komt deze uit de buurt, uit het zelfde dorp als ik woon, het mooie Een

Is Marcohgd, zit ook op het forum sinds kort.

de onderdelenman van Opel Liewes had ook altijd dezelfde kleur kadett 1.6 Diesel, stond altijd tussen Een-west en Zevenhuizen, motor was nog goed maar carrosserie vertoonde na lange tijd gaten, toch meer dan 3 ton gelopen :D

Onderdelenman van Liewes, super kerel, je kan hem alles vragen hij weet alle nummertjes uit zijn hoofd hahaha

Heb er zelf een jaar lang zaterdags gelopen, ken zijn zoon vrij goed, heeft die blauwe G coupé ;)

@PeterNoFear wrote:Onderdelenman van Liewes, super kerel, je kan hem alles vragen hij weet alle nummertjes uit zijn hoofd hahaha

Heb er zelf een jaar lang zaterdags gelopen, ken zijn zoon vrij goed, heeft die blauwe G coupé ;)

zijn vorige auto is in de sloot beland en zijn autoradio is daarna nog hier geweest voor reparatie :angel

@Duurt wrote:@PeterNoFear wrote:Onderdelenman van Liewes, super kerel, je kan hem alles vragen hij weet alle nummertjes uit zijn hoofd hahaha

zijn vorige auto is in de sloot beland en zijn autoradio is daarna nog hier geweest voor reparatie :angel

Ja zonde van zijn vorige coupé, maar hij kon er niks aan doen...

Hij heeft nu wel een joekel van een installatie achterin (maghetwatharder.nl)

Zeer fraaie late Kadett E van januari 1992 in Den Bosch

10409220915_e649035f93_o.jpg

Een iets minder nette (ook late) Kadett E2 sedan in Essen (D)

10409230036_ca3ee89852_o.jpg

En nog deze D gespot ergens bij Doesburg

10409218025_4c996bff8f_o.jpg

10409217244_fab3abd276_o.jpg

Vanmiddag rond 13:45 uur E grijze kadett cabrio met zwart dak, kenteken begon met -HZ-BB strakke achterklep en een diffusor. Kwam de stad uit ging rechts ri Psv stadion.

Iets later,

Kadett B rood met wit of grijs dak? Sr velgen? stond voor laag en achter iets hoger, kwam van het tankstation aan de Limburglaan kenteken 68-25 tijd 15:12 uur.

vandaag in meppel..

een d kadett.. 2 deurs met korte klep dus.

kh 57 sj.

2 straten verder op een c kadett coupe..

allebei zo beetje de zelfde kleur, dat ijzer menie rood ongeveer ;)

heb de d er al eens vaker zien staan trouwens..

volgende meeting maar eens een flyer in de bus drukken denk ik ahhah

Maandagmiddag een kadet e cabrio wit PH zat vooraan in het kenteken reed op de Meerveldhovenseweg richting Veldhoven... vrouw achter het stuur.

@nova1.6 wrote:@nova.... wrote:D kadet groen KT in het kenteken ergens in Overijssel.. Bij STOP politie

Is dat die auto die doorreed?

Nee, zaten een motor achterna en de kadet zag de videoauto al en ging al aan de kant zodat ze de motor tot stoppen konden dwingen.

Ik heb hem ff opgezocht. Helaas staat het kenteken er nét niet goed op.

Sowieso bestaat hij nu niet meer, want ik heb alle mogelijke combinaties van HB tot HZ geprobeerd, maar zonder resultaat. ;)

10615936713_7268b18568_o.jpg

@dennis wrote:kt-90-hn

ik herken de auto maar die is camouflage over gerold en bestaat nu idd niet meer.

is wel een oude herhaling geweest denk ik.

heb nog wel ergens foto's van deze auto volgens mij

ff van een andere site geplukt

Terug
Naar boven