• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vandaag toen ik naar huis reed zag ik opeens in Veghel op de grote parkeerplaats deze Kadett staan. Uiteraard gelijk erheen gereden en foto's gemaakt. Voor mij ongetwijfeld de spot van het jaar!!

Opel Kadett E1 Bestel van 15-06-1988 welke ook nog bij de eerste eigenaar is!! :shock:

10947429415_7a18c9ba9e_o.jpg

10947429035_f1813297d2_o.jpg

10947489486_ec12b84422_o.jpg

10947588564_6cd2037bc7_o.jpg

10947427605_03427b6870_o.jpg

Hier word ik dus echt hebberig van.. Een briefje op de ruit leggen had weinig nut aangezien het begon te regenen, en wachten op de eigenaar zou ook best nog eens lang kunnen duren. :???: Hopelijk tref ik hem (met zijn eigenaar) nog eens!

ohhhhhhhhhh wat heerlijk.Deze doet me denken aan mijn allereerste Kadett E. Was ook een grijskenteken,maar dan wit.Zelfs het kenteken begon met VB.

Hij stond in de familie ook bekend als de 'VB' !!!

gr Marcel

@Kadett1.8GSI1985 wrote:hallo allemaal,ik spot de laatste weken regelmatig een grijze Kadett E GSI in Almelo.

vaak bij de woonboulevard en omgeving,ziet er vrij origineel uit.

was wel verlaagd wat ik zo kon zien..

kent iemand deze?

mvg

Hello it's me!! king: waar rijd jij in? :)

Gisteren 21-11 gespot rond 5u in doetinchem: een kadett C1 sedan, rood met stickers, verlaagd, brede wieltjes, en een brullende uitlaat king:

vanmorge een donker blauwe gsi 16v in de buurt bij lopik gespot,ik was zelf met m'n e gtje,en nog gezwaait naar elkaar ook :thumb

Vorige week in Uden deze Kadett nog op de foto gezet.

@ Saluma: leuk dat hij in de smaak valt. Het kenteken lijkt er idd echt veel op. Hij zal misschien net een week met de jouwe schelen..

@ Astrawez:

Ik heb hier hele goede herinneringen aan aan die Kadett van me.Wat een heerlijk superwagen was dat.Na het zien van die rode kreeg ik de neiging om daar ff heen te rijden en de bekende vraag stellen: Verkoopt u hem ook?

zucht...........

@Paullus wrote:Gisteren 21-11 gespot rond 5u in doetinchem: een kadett C1 sedan, rood met stickers, verlaagd, brede wieltjes, en een brullende uitlaat king:

Was ik niet haha

Einde van de ochtend een zeer nette Opel Kadett B gespot in Enschede

Foto550-PMH3RJ4V.jpg

Foto550-UKDN8DSD.jpg

Ik blijf een zwak voor de B-tjes hebben, mede omdat mijn ouders een witte sedan 81-88-GE en een groene 33-14-VU hebben gehad. Met de laatste zijn we in 1973 zelfs helemaal in Noorwegen geweest.

In de lichtblauw gespotte van vandaag was wel een sportstoel geïnstalleerd, hetgeen geen overbodige luxe is.

Bruine kadett d met zwarte Voorbumper, rsl wielen en een uitbouwset.

Gespot in Geldrop onder aan afslag moment van richting Eindhoven.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Vanmiddag, gok ergens rond half 4 dat het was. Een rode(achtige) E1 kadett sedan. Op de meerenakkerweg in Eindhoven. Was een Club uitvoering.

kenteken TX-49-..

Al een paar keer gespot in waalre ( Maarten Tromp straat ).

een D kadett 5 deurs station 16s, donkerbruin.

had naast het huis nog een 3 deurs staan ook iemand van het forum??

groente

Terug
Naar boven