• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Still going strong deze vanmiddag gespotte Kadett C2 sedan 1.2 bij De Waarbeek in Hengelo (O).

Foto550-ZP4GU88H.jpg

@Kadett C wrote:
$_85.JPG

Deze afgelopen zondag in Alkmaar bij woonwinkels gespot. Wel met ATS velgen eronder.

Groeten, MArk

Weet je dat zeker? Zou verwachten dat hij nu warm binnen staat en kwam de eigenaar niet uit Spijkenisse?

@nova1.6 wrote:@Kadett C wrote:
$_85.JPG

Deze afgelopen zondag in Alkmaar bij woonwinkels gespot. Wel met ATS velgen eronder.

Groeten, MArk

Weet je dat zeker? Zou verwachten dat hij nu warm binnen staat en kwam de eigenaar niet uit Spijkenisse?

Op marktplaats staat ----> uit Den Hoorn, Zuid-Holland

Een rode d-kadett gespot op de randweg in beverwijk. Dit was het "leuke" deel van dit verhaal......De bestuurder wilde invoegen, ik gaf 'm ruimte, en nadat ie 3 kwart was ingevoegd ziet ie mij opeens schrikt zich wezenloos en stuurt weer terug naar zijn eigen baan. Ik ga hem alsnog voorbij en de bewuste medeweggebruiker liet ik druk gebarend achter.

Dus als je op dit forum zit: Kijk wat beter uit je doppen zodat je weet wat er om je heen gebeurd!

@astrawez wrote:Dat werkt ook wel. Alleen moet je dan wel letten dat de streepjes er tussen staan.

Je kan ook bij de index-pagina's kijken. Dan zie je het ook zo.

Ik zag vandaag deze staan in Kaatsheuvel. Uiteraard even omgedraaid voor een fotootje. ;)

11610114016_282882ea60_o.jpg

Ken ik, staat al jaren bij voormalig skoda dealer Pols tegenover het efteling hotel

nova.... wrote:

astrawez wrote:
Deze dus:

11495734863_bf23bd5663_c.jpg

Caravan5dJF-87-SL_zpsb58bf29f.jpg

Een Voyage model dacht ik zo. Gezien de 1.6S motor en de achterwisser en de chromen stripjes.

Automaat zelfs volgens RDW, en nog tot 4-4-2015 APK

volgens mij vanmiddag Kadastra gespot in Hurdegaryp bij het station(grijze e kadett). ik stond met de kadett voor het stoplicht te wachten

@Kadett1.2 wrote:

Een Voyage model dacht ik zo. Gezien de 1.6S motor en de achterwisser en de chromen stripjes.

Automaat zelfs volgens RDW, en nog tot 4-4-2015 APK

Is inderdaad een voyage, de badges op de voorspatborden zijn voyage-logo's

Maandagmiddag een e kadet caravan wit XY-34 rondweg limburglaan deze sloeg links af naar de hastelweg zat ook een vrouw achter het stuur..

vandaag in emmeloord een gifgroene kadett c sedan gespot kenteken was dacht ik 37-tv-.. zag hem laatst ook al bij de jumbo staan in emmeloord

Ik heb een gifgroene kadett c sedan gehad met kenteken 37-tv-98. Er zaten 15inch ats cup wielen onder. Deze stond pas weer te koop op marktplaats

Terug
Naar boven