• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@Haasje17 wrote:Dat was ik inderdaad, maar meestal zie ik overige kadetjes ook wel, maar nu geen gezien.

Was op de fiets, E kadett staat stil tot maart en ben begonnen met de C kadett uit elkaar aan het halen dus beide zullen ze ff niet te zien zijn op de weg.

Gisteren in Waalwijk Laageindse stoep langs de Total een legergroene Kadett C sedan 4drs

Met gele ster op achterdeur en flink verlaagd met verbrede sr velgen.

En vanmiddag tussen Wijk en Aalburg en Veen provinciale weg een Kadett D bruin-rood van kleur.

Dacht ook een 5drs.

En dat terwijl de meeste Kadettjes voor 3 maanden gestald staan op bevel van de belastingdienst.

(Inclusief de mijne)

Vrijdag gespot in Apeldoorn.

image_2.jpeg

@turbo.d wrote:Afgelopen zondag dit snoepje gespot in Hoorn:

IMG_3963.JPG

IMG_3964.JPG

Heb ff staan kwijlen. :oops:

Gr

Marcel

Die heb ik al zo vaak gezien,dat is in de Kersenboogerd,tegen over het Aagje Dekenplein

Ik heb er niet onder gelegen, maar de wielkasten en de kokerbalken zagen er netjes uit, ben benieuwd of het al gerestaureerd is of dat het een echte overlever uit 1985 is.

Of was ik Marty McFly :?:

Gr

Marcel

Als die gerestaureerd is dan is dat wel professioneel gedaan. Als het origineel is nog allemaal dan heeft hij waarschijnlijk heel lang een goed leven in een droge garage gehad, want als het altijd buiten staat hou je het niet makkelijk zo strak zo lang.

@Vinci wrote:Als die gerestaureerd is dan is dat wel professioneel gedaan. Als het origineel is nog allemaal dan heeft hij waarschijnlijk heel lang een goed leven in een droge garage gehad, want als het altijd buiten staat hou je het niet makkelijk zo strak zo lang.

Deze Kadett staat dag en nacht buiten.Kom geregeld in Hoorn en dan staat ie er altijd.

Mooie Kadett..ben nu wel benieuwd wanneer die gejat gaat worden :???:

Nu er wel duidelijk vermeld is waar deze staat :wtf

Ja, dat ging ook wel door me heen, moet er niet aan denken dat mijne zo gespot wordt en de exacte locatie er bij wordt vermeld.. :hmmz

Is natuurlijk niet de eerste heel mooie glimmende rode vijfdeurs waarbij we dat hebben moeten betreuren, tot twee maal toe ook!

Terug
Naar boven