• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel kopen

Hallo ik zal me even voorstellen ben Hans ben 49 jaar en vrachtwagenchauffeur rijd op dit moment met een audi tt cabrio van 1999 en mijn vrouw Ingrid met een corsa d 3 deurs van 2008 nu is mijn vrouw van werklokatie veranderd en gaat ze op dit moment met het openbaar vervoer zonde nu staat er steeds 1 auto thuis nu hadden we het idee om 2 auto s weg te doen en 1 terug te kopen willen wel graag een sportieve vooral ik mag best ook een corsa zijn wat denken jullie ervan vriendelike groeten Hans

Welkom hier,

Of alleen de audi verkopen is dat geen optie?

Astra J / insigina/ vectra C, allemaal sportieve auto's.. Ligt eraan hoe groot jullie willen rijden.

Welkom!

Als je niet teveel ruimte nodig hebt en een beetje sportief wilt rijden zou ik zeggen een Corsa D Opc met schuifdak zodat je toch nog een beetje dat cabrio gevoel hebt.

Welkom hier,

Of alleen de audi verkopen is dat geen optie?

Astra J / insigina/ vectra C, allemaal sportieve auto's.. Ligt eraan hoe groot jullie willen rijden.

Welkom! Ik zat eigenlijk meteen aan een Astra(H) GTC te denken. Corsa D OPC is helemaal te gek, maar daar moet je het budget ook voor hebben ;)

Welkom!

Als je niet teveel ruimte nodig hebt en een beetje sportief wilt rijden zou ik zeggen een Corsa D Opc met schuifdak zodat je toch nog een beetje dat cabrio gevoel hebt.

Welkom hier Hans. ík dacht eigenlijk gelijk aan een prachtige Vectra GTS Irmscher 2.2 i 16v uit 2005 met zo'n 90.000 km op de teller. Hee, maar wacht eens even... die heb ik!!

:jerry

Welkom! Ik zat eigenlijk meteen aan een Astra(H) GTC te denken. Corsa D OPC is helemaal te gek, maar daar moet je het budget ook voor hebben ;)

Welkom hier Hans. ík dacht eigenlijk gelijk aan een prachtige Vectra GTS Irmscher 2.2 i 16v uit 2005 met zo'n 90.000 km op de teller. Hee, maar wacht eens even... die heb ik!!

:jerry

Opel Astra TT dan maar, dan behoud je die TT gevoel ook, dan bedoel ik de TwinTop cabrio van de Astra en niet een halve astra en een halve audi tt :jerry

Welkom hier op het forum en succes met de zoektocht.

Galaxy Nexus Tapatalk

Opel Astra TT dan maar, dan behoud je die TT gevoel ook, dan bedoel ik de TwinTop cabrio van de Astra en niet een halve astra en een halve audi tt :jerry

Welkom hier op het forum en succes met de zoektocht.

Galaxy Nexus Tapatalk

Terug
Naar boven