• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel kopen?

als opel van vag wordt hoef ik ze niet meer.

Dan zien ze er allemaal hetzelfde uit,worden ze weer storingsgevoeliger en een stuk duurder.

Ik heb nooit haat gehad tussen de twee merken. Beide voor en nadelen! nieuw of oud.

Ik vind de grotere Opels van de laatste tijd eigenlijk best erg mooi. EN je ziet ze ook al best veel rijden! :thumbup

Al ben ik helemaal niet vd nieuwe autos en zal ik die modellen pas over 20 jaar kopen, toch zou het leuk zijn als het dan nog opel is.

Zo niet dan liever VW dan chinese rotzooi. Daar is werkelijk niemand die zich om kwaliteit bekommert.

Maar zoals ze ook al zeggen aan het eind. Het is waarschijnlijk allemaal maar gelul vd concurentie.

@kaneelschep wrote:Ik heb nooit haat gehad tussen de twee merken. Beide voor en nadelen! nieuw of oud.

Ik vind de grotere Opels van de laatste tijd eigenlijk best erg mooi. EN je ziet ze ook al best veel rijden! :thumbup

Ik ook, ik ben gek van corrado's en golfjes 1, maar rij al 10 jaar opel...so what!

Voor de rest, opel moet gewoon zo blijven als het is, een overname door de vag lijkt me echt zeeeer onwaarschijnlijk.

ik lees onderhand geen opel nieuws meer op autoweek,alleen al voor de achterlijke reacties van sommigen :fy1 :fy1 :fy1

wat een randdebielen zitten daar tussen :ass

@asconahobbyist wrote:als opel van vag wordt hoef ik ze niet meer.

Dan zien ze er allemaal hetzelfde uit,worden ze weer storingsgevoeliger en een stuk duurder.

nee nu lijken ze absoluut niet op elkaar :hmmz

@Mr.F wrote:G*dver, die reactie's op Autoweek van die lansloze mensen..

Daar wordt ik ook niet goed van zeg... :puke :puke :puke

Trek je je daar echt serieus wat van aan? Dat is echt niet goed voor je hoor.

:???:

Terug
Naar boven