• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel kwijt

[rquote=1848965&tid=140882&author=Baas J.]3000 euro hahaha je bent gek man... kan voor minder dan een derde...[/rquote]Weet ik, maar als je het bij een plaatwerker laat doen tegen uurloon met bon ben je dit echt wel kwijt. Heb je een mannetje, dan wordt het een ander verhaal:P

[rquote=1848979&tid=140882&author=mallemalle]3000?

dan issie kompleet verrot lijkt mij[/rquote]Inclusief 2 originele achterschermen (denk een 200euro per stuk), 2 dorpels (denk 80 euro per stuk), slijpen, lassen en spuiten. En dat op de factuur, zit je zo aan.

Heb vorig jaar schade gehad aan mijn F (een vrouw reeds zonder te kijken achteruit tegen mijn stilstaande auto bij de benzinepomp). schade: 1154 euro

schade bij taxatie:

- model licht uit de bumper (moest vervangen worden)

- Grille kapot (moest vervangen worden)

- kentekenplaat krom (moest vervangen worden)

- dwarsbalk achter de bumper krom (het enige laswerk aan de auto) (moest vervangen worden)

[rquote=1848979&tid=140882&author=mallemalle]3000?

dan issie kompleet verrot lijkt mij[/rquote]Inclusief 2 originele achterschermen (denk een 200euro per stuk), 2 dorpels (denk 80 euro per stuk), slijpen, lassen en spuiten. En dat op de factuur, zit je zo aan.

Heb vorig jaar schade gehad aan mijn F (een vrouw reeds zonder te kijken achteruit tegen mijn stilstaande auto bij de benzinepomp). schade: 1154 euro

schade bij taxatie:

- model licht uit de bumper (moest vervangen worden)

- Grille kapot (moest vervangen worden)

- kentekenplaat krom (moest vervangen worden)

- dwarsbalk achter de bumper krom (het enige laswerk aan de auto) (moest vervangen worden)

3000 euro las je haast een hele auto voor in elkaar man.

kijk op arta parts daar heb je ook wel dorpels van een astra, ik weet niet zeker maar ik denk dat waneerj e er 2 besteld je nog geen 4 tientjes kwijt ben.

en je heb vast wel een handige buurman of vriend of weet ik wat, en misschien wel iemand van het forum kort bij wonen die het er aan kan lassen.

ma 3000 lijkt me wel heeeeel sterk voor een beetje laswerk

3000 euro las je haast een hele auto voor in elkaar man.

kijk op arta parts daar heb je ook wel dorpels van een astra, ik weet niet zeker maar ik denk dat waneerj e er 2 besteld je nog geen 4 tientjes kwijt ben.

en je heb vast wel een handige buurman of vriend of weet ik wat, en misschien wel iemand van het forum kort bij wonen die het er aan kan lassen.

ma 3000 lijkt me wel heeeeel sterk voor een beetje laswerk

3000 euro INCLUSIEF origineel GM plaatwerk, lassen en spuiten via een plaatwerker MET factuur.

Ik heb het niet over beunpraktijken (ik zeg niet dat het dan niet goed gebeurd)

Damn lezen is soms echt moeilijk :vertag

3000 euro INCLUSIEF origineel GM plaatwerk, lassen en spuiten via een plaatwerker MET factuur.

Ik heb het niet over beunpraktijken (ik zeg niet dat het dan niet goed gebeurd)

Damn lezen is soms echt moeilijk :vertag

je kan schadecijfers niet vergelijken met las en spuitcijfers, das 1, en 2, 3000 blijft aan de erg hoge kant

post anders eens wat fotos, dat zegt meer dan woorden

je kan schadecijfers niet vergelijken met las en spuitcijfers, das 1, en 2, 3000 blijft aan de erg hoge kant

post anders eens wat fotos, dat zegt meer dan woorden

[rquote=1849003&tid=140882&author=mallemalle]je kan schadecijfers niet vergelijken met las en spuitcijfers, das 1, en 2, 3000 blijft aan de erg hoge kant

post anders eens wat fotos, dat zegt meer dan woorden[/rquote]Foto's waarvan?

En ik denk dat je het uurloon vergeet.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=134163#pid1764779

Heb dit eind vorig jaar bij diverse bedrijven nagevraagd en je zit zo ruim boven de 2000 euro hiervoor ex spuiten.

[rquote=1849003&tid=140882&author=mallemalle]je kan schadecijfers niet vergelijken met las en spuitcijfers, das 1, en 2, 3000 blijft aan de erg hoge kant

post anders eens wat fotos, dat zegt meer dan woorden[/rquote]Foto's waarvan?

En ik denk dat je het uurloon vergeet.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=134163#pid1764779

Heb dit eind vorig jaar bij diverse bedrijven nagevraagd en je zit zo ruim boven de 2000 euro hiervoor ex spuiten.

Misschien dat het nieuw plaatwerk goedkoper kan. Maar je zit nog altijd met spuitwerk, en kleine stukjes spuiten ziet er ook niet uit dus dan lopen de kosten hoog op.

En daarnaast als er toevallig een nieuwe auto gespot is, jonger, uitgebreider en (dat moet dan ter plaatse gecheckt worden) roestvrij, die niet veel boven de kosten van eventueel reparen zit, en zoals ik zal zei moeten er nog wel een paar andere dingen ook nog gerepareerd worden, wat is dan het probleem? Zoveel geld heeft er gelukkig niet ingezeten, hij is niet uitgebouwd o.i.d. Was het nou een auto zoals sommige hier hebben die prachtig getuned zijn oké, maar dat is niet zo. Noem het lui of makkelijk, en hij staat er nog steeds dus de optie is er nog.

We zien wel, er zal heus nog overlegd worden, dus het gaat niet over een nacht ijs.

Misschien dat het nieuw plaatwerk goedkoper kan. Maar je zit nog altijd met spuitwerk, en kleine stukjes spuiten ziet er ook niet uit dus dan lopen de kosten hoog op.

En daarnaast als er toevallig een nieuwe auto gespot is, jonger, uitgebreider en (dat moet dan ter plaatse gecheckt worden) roestvrij, die niet veel boven de kosten van eventueel reparen zit, en zoals ik zal zei moeten er nog wel een paar andere dingen ook nog gerepareerd worden, wat is dan het probleem? Zoveel geld heeft er gelukkig niet ingezeten, hij is niet uitgebouwd o.i.d. Was het nou een auto zoals sommige hier hebben die prachtig getuned zijn oké, maar dat is niet zo. Noem het lui of makkelijk, en hij staat er nog steeds dus de optie is er nog.

We zien wel, er zal heus nog overlegd worden, dus het gaat niet over een nacht ijs.

Terug
Naar boven