• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel lijkt nieuwe shirtsponsor Feyenoord te worden

@InjectTheVenom wrote:@RISL wrote:Haha, en ik zeg net dat het mij niet zou uitmaken ;)

Mijn voorkeur voor Opel is toch wel een stuk groter dan mijn anti-Feyenoord-houding.

Moet wel zeggen dat ik steeds meer anti-voetbal wordt i.p.v. anti-Feyenoord met de recente ontwikkelingen, maar laten we daar niet te ver over afdwalen.

Ik denk toch dat je dalijk als alles eenmaal rond is een probleem krijgt met die anti-Feyenoord houding als de sponsordeal eenmaal getekend is omdat je niet langer om het cluppie heen kan :mrgreen:

Of had ik een vooruitziende blik en rijd ik daarom geen Opel meer? ;)

Ach, het zal me uiteindelijk worst wezen wie Opel sponsort. Ik hoop vooral dat het meer verkopen oplevert, zodat Opel Saab niet achterna gaat.

Opel is dus duidelijk bezig om zich weer in de spotlights te plaatsen wat betreft sport.

Opel ADAM Rally Cup

Opel Astra OPC VLN CUP

Shirt Sponser Feyenoord

@RISL wrote:Of had ik een vooruitziende blik en rijd ik daarom geen Opel meer? ;)

Denk van niet want je geeft zelf aan dat je nog altijd een voorkeur voor Opel hebt :sleeping :angel

Is Opel van de kaart gevallen??? dat ze dan mij sponseren voor een nieuwe Opel met 20jaar gratis onderhoud :jerry

Serieus voor mij mogen ze dat hele voetbalgezeiks van de baan schuiven, elke euro wat zo'n ventje krijgt is het niet waard.

Iets waar wij 100e jaren voor moeten werken verdienen die bobby's binnen 90min.

@TWA wrote:@RISL wrote:Ik ken maar zat mensen die er geen Opel door zouden kopen.

En dat vind ik dan zo raar. Dat je liefde hebt voor een bepaalde club, en moeite hebt met de andere, zou voor mij geen rede zijn om een product te laten liggen. Opel sponsort al jaren t clubje uit Rotterdam, maar voor mij geen rede om de kwaliteit van Opel dan maar links te laten liggen...

Rare mensen zijn er soms... :hmmz

Aegon is sponsor van Ajax,

En waar heb ik mn hypotheek lopen,

Uhm, bij de Aegon :oops: :oops: :oops: :oops:

Rik :agent

laatste jaren wordt Feyenoord met de auto's gesponsord door opel dealer eef en huib.

Zou het wel leuk vinden als Opel, Feyenoord gaat sponseren, mijn merk en mijn club!

Of er 1 auto meer of minder door verkocht wordt betwijfel ik.

@RISL wrote:Lijkt mij geen verstandige keuze.

Feyenoord heeft een hoop fans, maar ook een niet-fans.

Ik ken maar zat mensen die er geen Opel door zouden kopen.

Als die uit 020 opel op hun shirt zouden krijgen zou ik hem ook verkopen

als trouwe Feyenoord supporter met seizoenkaart :agent

@InjectTheVenom wrote:Als je ziet hoeveel politie er iedere keer ingezet moet worden die op andere plaatsen veel beter ingezet kan worden dan vergaat je inderdaad de lol en interesse van de sport.

Ze lopen er voor lul.Tussen supportersgroepen gebeurt er zelden nog iets.

Ik begrijp haat heel goed tussen clubs.

Ben bijna van plan me opel te verkopen als er opel op dat shirt komt te staan, het gaat me niet om de voetballers, maar juist om dat tuig wat alleen maar loopt te rellen :).

Ik geef astraTD gelijk, ze lopen als een stelletje mogole achter die bal aan, hebben ze m eindelijk schoppen ze hem weer weg?

@darknight2003 wrote:Ben bijna van plan me opel te verkopen als er opel op dat shirt komt te staan, het gaat me niet om de voetballers, maar juist om dat tuig wat alleen maar loopt te rellen :).

Ik geef astraTD gelijk, ze lopen als een stelletje mogole achter die bal aan, hebben ze m eindelijk schoppen ze hem weer weg?

Nog 1 die het spelletje niet snapt :jerry

Rik :sleeping

volgens mij werd het een rel over Zwolle en Feyenoord? mis even een aantal posts....

maar ik verkoop mijn opel echt niet als ze bij Feyenoord op de shirt komen te staan..... maakt mij niets uit.

al staat Opel bij het Duitse team op de shirt..... :jerry

@EdGSI wrote:Dit jaar worden ze al kampioen , volgend jaar winnen ze de champions league :jerry

Jouw glazen bol is kapot. :jerry

Had ik maar een glazen bol :jerry

Ik geef Feyenoord evenveel kans als Ajax om kampioen te worden. Het programma van Feyenoord is 'op papier' makkelijker dan dat van Ajax :vertag

Terug
Naar boven