• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel logo 'in' koplamp mogelijk?

Ik heb het nog nooit gezien bij een Opel op deze manier.

Wel dat er bijv. "AFL" staat in een koplamp (als er AFL op zit natuurlijk).

En ik weet nog dat bij de Skoda Joyster (een concept) ook 'Joyster' in de koplamp stond. Daar moet ik nog wel ergens een foto van hebben.

Tegenwoordig hebben alle nieuwe(re) skoda's het in hun lichten... Denk aan de superb, octavia fabia(combi) yeti etc... Maar een opel kapje heb ik ook nog nooit gezien...

Grt

Nee, hij bedoelde een kapje dat voor het licht zit, in de koplamp... Volkswagen heeft dit ook, als het bestaat voor opel ben ik ook geïnteresseerd... :D

Grt

Het opellogo gewoon rond uitfrezen, denk aan het opellogo dat op je grille zit bijvoorbeeld als je dat zou verkleinen, en erop maken, dan kan je er rond toch frezen... Denk bijvoorbeeld ook aan lettersjablonen ofzo die hou je ervoor, en dan spuit je verf over het niet bedekte deel... Vervang dat spuiten door frezen en voila! Een opel kapje :-D klinkt makkelijk, maar in de praktijk toch lastig uit te voeren in zo'n formaat :D

Grt

Terug
Naar boven