• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel logo op achterklep GTS

Hallo,

Of deze nog een keer:

Vectra04.jpg

Groetjes, Joche

gt 47 formula scratch remover heb ik nog staan voor auto, motor en boot dat kan dan toch ook zeker? maar ben bang dat ik straks doffe vlekken ofzo er in wrijf! En daarna met turlewax ofzo er over? He gts3.2V6 hoe kom je aan dat 3.2 logo? Loop dat ook al een poosje te zoeken maar nog niet gevonden toch ook niet standaard zeker?? Ja of van een andere letterlogo's 3.2 maken? Wilde er bij mij dan irmscher en dan gts 3.2 V6 op laten staan dat vindt ik wel vet!

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

He gts3.2V6 hoe kom je aan dat 3.2 logo? Loop dat ook al een poosje te zoeken maar nog niet gevonden toch ook niet standaard zeker?? Ja of van een andere letterlogo's 3.2 maken? Wilde er bij mij dan irmscher en dan gts 3.2 V6 op laten staan dat vindt ik wel vet!

Hallo,

Deze logo's, koop je gewoon bij de opel dealer ;)

Vectra 3.2V6

Onderdeelnummer: 93171973

Cat.nr: 51 77 242

3.2V6

Onderdeelnummer: 93172004

Cat.nr: 51 77 247

Groetjes, Joche

Om meteen maar ff in te haken op deze vraag.............

Weet iemand hoe en wat m.b.t het polijsten van RVS naar chrome-achtige look ?!!

Iemand hier ervaring mee , want op het net staan 1000 en 1 verschillende verhalen !!

origineel gepost door Opel4all

Hallo,

Of deze nog een keer:

Vectra04.jpg

Groetjes, Joche

toch wel dik

zit er aan te twijvelen om het te doen:hmmz

toch wel dik

zit er aan te twijvelen om het te doen:hmmz [/quote]

Hallo,

Gewoon doen, bevalt het niet koop je een nieuw Opel Logo, en je bent weer terug bij wat je had ;)

Het heeft ook nog voordelen met het schoonmaken :thumbup, want tussen dat logo hoopt het vuil zich alleen maar op :thumbdown ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

He gts3.2V6 hoe kom je aan dat 3.2 logo? Loop dat ook al een poosje te zoeken maar nog niet gevonden toch ook niet standaard zeker?? Ja of van een andere letterlogo's 3.2 maken? Wilde er bij mij dan irmscher en dan gts 3.2 V6 op laten staan dat vindt ik wel vet!

Hallo,

Deze logo's, koop je gewoon bij de opel dealer ;)

Vectra 3.2V6

Onderdeelnummer: 93171973

Cat.nr: 51 77 242

3.2V6

Onderdeelnummer: 93172004

Cat.nr: 51 77 247

Groetjes, Joche

hey weet je toevallig ook prijzen ervan??

hey weet je toevallig ook prijzen ervan?? [/quote]

Hallo,

Niet exact, ligt ook aan de Opel Dealer (Korting) ;)

Je moet ongeveer rekenen op Euro 23,- voor het grootste aantal letters.

En ongeveer Euro 14,- voor de kleinste.

Groetjes, Joche

origineel gepost door jaimey

Is het al gelukt?????

Wat gelukt?? Ben net een dik half uur aan het poetsen/boenen geweest maar wat ik ook wrijf en boen de aftekening van het opel logo blijf je gewoon zien:o! Ben ik weer lekker klaar mee:argue. Ik krijg er niks vanaf alleen lijmresten ja.... volgens mij zit heel die aftekening gewoon in de lak!:fy1 Schiet weer lekker op! zaterdag moet hij weg voor de ramen te tinten en een spoiler spuiten, misschien kan hij er nog eens over met een poetsmachine.... maar heb er weinig vertouwen in! Lekker!! En heb weinig zin om die klep mee te laten spuiten kost ook weer allemaal geld! dus ja misschien maar terug plakken dan? Zag er wel vet uit embleemloos maar ja... een doffe aftekening ziet er ook niet uit klotezooi!!:(

Echt???? das lelijk ik heb die van mij er echt zonder moeite afgekregen na eventjes poetsten was alles weg en zag je niets meer.....

Wat gelukt??

Ik krijg er niks vanaf alleen lijmresten ja.... [/quote]

Hallo,

Als je de lijmresten er nog niet van af hebt, kun je hem ja ook niet poetsen :(

Bij mij was die ook goed te zien, maar nadat ik hem een paar keer flink gepoetst had, was het niet meer te zien.

Ik heb hem toen eerst gepoetst met (Paint Renovator) van Autoglym, en daarna gepoetst met (Super Resin Polish) ook van Autoglym, en zoals gezegt het was niet meer te zien :thumbup

Zo heb ik het toen ook gedaan met mijn motorkap, nadat ik de Signum gril er in had gezet, de Originele gril had ook van die afdrukken achtergelaten :);)

Groetjes, Joche

Ja de lijmresten zijn er allemaal af!! maar je ziet de doffe aftekenig nog.. of ik moet waardeloos poetsspul hebben?? Maar ja poetsspul is toch poetsspul?? er gaat echt niks af?!! ben benieuwd wat de spuiter zegt...

of ik moet waardeloos poetsspul hebben?? Maar ja poetsspul is toch poetsspul?? er gaat echt niks af?!!

Hallo,

Ja en auto´s zijn auto´s :) :o , ik denk dat er echt wel verschil in zit, denk jij niet ;)

Groetjes, Joche

ja is wel zo maar dat is nogal een groot verschil he?? Heb hier spul voor krassen enz. en er gaat niks af!! Of er zit tandpasta of rotzooi in?? heb zelf verder geen spul dus laat t de spuiten wel zien en die heeft wel poetsmachine!

Terug
Naar boven