• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel logo op achterklep GTS

origineel gepost door Gts32v6

Moet lukken met poetsmachine:afro

Gr. Gts32v6

ik hoop dat de spuiter het goed gaat krijgen:cool: dan want ik heb geen machine en hij weet wel met welk materiaal hij het moet doen, de jouwe is wel netjes zag ik! Heb je die er gewoon afgehaald en opgeboend dan? maar ja... je horen het wel hoe t afgelopen is!

Logo warm fohnen en er van trekken,niet steken anders lak beschadiging.Lijm resten verwijderen met thinner deze niet te lang laten zitten.Als alles goed gaat heb je dankzij de thinner een mooie doffe vlek.:o Geen paniek, deze met poetsmachine en met 3m polijstpasta (rode of gele dop) poetsen,kan ook zonder machine dus handmatig.En als laatste een mooie wax laagje aanbrengen en klaar.:agent

Gr. Gts32v6

ja met fohn warm gemaakt, met visdraadje logo eraf gehaald, toen met wasbenzine alle lijmresten eraf gehaald maar dan blijf je een ongeveer geheel witachtig opel logo compleet zien volgens mij zit dat gewoon in de lak! er is niets dofs! er op geboend met poetsmiddel scratch/kratzer remover gt 47 formula voor auto boot en motor, er gaat niets af!!:o je ziet alleen een aftekening van het opel logo! Denk aan het ergste........

origineel gepost door Gts-2.2

Ik ga mij er morgen ook eens mee bezig houden, dat logo moet idd weg kijken hoe het bij mij afloopt ;)

heb het ook voor morgen in de planning, maar ik ga het bij een maat van mij doen die heeft zijn eigen autopoets bedrijf:D

origineel gepost door gts power

is logo-loos de mode nu, of mis ik iets:hmmz

Hallo,

Dat was het toen, toch ook al :) ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

origineel gepost door gts power

is logo-loos de mode nu, of mis ik iets:hmmz

Hallo,

Dat was het toen, toch ook al :) ;)

Groetjes, Joche

dacht dat jij meer de trendsetter was:P

maar als ik dan toch iets wil,dan het kofferbaklogo omzetten naar vauxhall:wub

vind alleen de grill van vauxhall niet zo denderend:hmmz(en irmscher iets me teveel aan de prijs:D )

maarja wie weet:angel

DSC00201.jpg

Bij mij is het ook gewoon gelukt

bij mij is het ook gelukt geen spoor meer van te zien, en wat gingen de letters vectra en gts er makelijk af trouwens

voor

IMG_0856.jpg

na

IMG_0917.jpg

IMG_0920.jpg

Spuiter zei dat de klep moet overgespoten worden of logo terugplakken! zit aftekening en dat zit gewoon in de lak! je voelt het ook met je nagel. Wel kut opzich!! Aks ik het had geweten had ik m er niet afgehaald! Maar vindt het toch wel mooier embleemloos dus denk dat ik hem effe laat over spuiten hij moet toch al spoiler spuiten voor me! Maar, wil er eerst nog wel eens over heen gaan met een machine van hem! Als het ergste weg is dan hoeft hij voor mij niet helemaal overgespoten te worden!!

origineel gepost door Gts32v6

Vauxhall??? heb er chevrolet achter opstaan:o

Gr. Gts32v6

wat is er mis met vauxhall:o

mis ik iets?:hmmz

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Spuiter zei dat de klep moet overgespoten worden of logo terugplakken! zit aftekening en dat zit gewoon in de lak! je voelt het ook met je nagel. Wel kut opzich!! Aks ik het had geweten had ik m er niet afgehaald! Maar vindt het toch wel mooier embleemloos dus denk dat ik hem effe laat over spuiten hij moet toch al spoiler spuiten voor me! Maar, wil er eerst nog wel eens over heen gaan met een machine van hem! Als het ergste weg is dan hoeft hij voor mij niet helemaal overgespoten te worden!!

Goed poetsen moet volstaan.

Willem

Terug
Naar boven