• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta B (hulp gevraagd, wie o wie kan me helpen?)

MOOK

Post weleens wat
Halloa allemaal,

Hier even een verhaal van mij.

mantagsi.jpg

Ik ben een jaar of 2,5 a 3 bezig m'n Manta op te knappen. Dat gaat met voor- en tegenspoed. De Manta is helemaal gestript geweest en alle roest is professioneel weggehaald. Veel nieuwe delen etc etc. Ook is de Manta al gespoten. Ik zou hem vanaf vorige zomer gaan opbouwen met een goede vriend van me, echter is hij aangereden op z'n fiets vorig jaar en sinds kampt hij met letselschade, erg genoeg voor hem. Dat houdt echter in dat we dus niet verder zijn gegaan.

Daar ik de Manta eigenlijk toch wel voor deze zomer opgebouwd wil hebben, ga ik een oproep plaatsen:

Wie o wie, zou mij willen helpen mijn Manta op te helpen bouwen tegen (onkosten)vergoeding?

De Manta is helemaal gespoten, de volgende werkzaamheden moeten nog gebeuren, ramen erin, interieur erin, voorschermen stellen, skirtgaten boren en spoilergaten boren en beide onderdelen plaatsen, koplampen(komen uit een andere Manta) passend plaatsen, bumpers plaatsen, daarna alle finishing touch dingen( bedraing nalopen, benzineslangen naar de webers nalopen). Ook heb ik nog een 2.4 liggen, die moet er ook nog in. Oftewel een hoop werk, maar met iemand met kennis en beschikkend over het goede gereedschap, moet het wel lukken. Het zou wel kunnen zijn dat enkele bouten en moeren, alsmede schroeven ontbreken. Dus ook daar moeten we naar op zoek.

De Manta staat in Westvoorne(Zuid-Holland, onder Rotterdam), de exacte locatie komt later.

Dus wie zou mij mijn droom waar kunnen maken? Dit hoeft uiteraard niet gratis.

Graag een pbtje bij intresse of bij vragen, kan natuurlijk ook via het topic!!

Mvg,

Oei, vriendelijk aangeboden maar het ligt onder Rotterdam, dus dat is wel heeel ver denk ik....

das wat ver voor op en neer te rijden haha

maar sukses ermee maar je mag hem ook komen brengen en klaar komen halen!! tegen vergoeding!

Ik kan hem inderdaad weg brengen ook, maar jij hebt nog ruimte?

origineel gepost door Ghanz

tja.... of je brengt m weg.

(heb stiekem nog wel ruimte) :D

haha, praat me er niet van... t ding staat hoog en droog in de schuur :P

stucadoor schiet nie echt op, en ik dus met andere dingen bezig...

Als je de auto eventueel weg wil brengen en op een zaterdag barstens vroeg uit de veren wil breng je hem maar hier naartoe, kun je bij mijn werk op de brug terecht met alle mogelijke gereedschap en kleine materialen.

Terug
Naar boven