• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Gisteren in capelle a/d ijssel ter hoogte van gedeelte Schenkel een (dof)rode B manta gespot..

Zag er van mijn afstand nog keurig uit.. Reed een man in van middelbare leeftijd..

origineel gepost door Kermitkiller

ja die komt vlak bij jou uit de buurt balk geloof ik had ie verbrede sr wielen eronder ja klopt ja ik moet wel toegeven hij zag er niet super uit maar had wel leuk geluidje

en kan ook door de kleur komen dat hij daardoor beetje veroest lijkt persoonlijk vind ik het niet de mooiste kleur voor een manta

origineel gepost door babyblue

origineel gepost door Kermitkiller

ja die komt vlak bij jou uit de buurt balk geloof ik had ie verbrede sr wielen eronder ja klopt ja ik moet wel toegeven hij zag er niet super uit maar had wel leuk geluidje

en kan ook door de kleur komen dat hij daardoor beetje veroest lijkt persoonlijk vind ik het niet de mooiste kleur voor een manta

weer gespot nu in bolsward voor de chinees

Vanmiddag rond 13.00 op de A15 ter hoogte van Barendrecht een

bruine B1 met wat oudere bestuurder erin..

Was incognito met collega (Frd Escrt):angel

Is alweer ff geleden maar in Zierikzee. Vorige week zaterdag, een met 400 uitbouw en belettering stickers op de zijkant. Ik dacht een blauwe.

In me vriendin dr stad en in haar Soes Swift...

net in egmond aan zee, lichtgoudkleurige manta CC 1.8s, volgens mij verbreed stalen GT velgen en opel power freaks nijmegen sticker op het voorraam.

Zag er netjes uit!!

origineel gepost door dopey6699

Is alweer ff geleden maar in Zierikzee. Vorige week zaterdag, een met 400 uitbouw en belettering stickers op de zijkant. Ik dacht een blauwe.

Dat kan nniet anders dan mantamike geweest zijn manta19sr heet hij hier op het forum.

maar nu ga ik ook maar me ogen open houden voor een soes swift hahha

origineel gepost door manta1

Dat kan nniet anders dan mantamike geweest zijn manta19sr heet hij hier op het forum.

Ik kom ook nog weleens met mijn witte GT/J in de caustraat...

Op bezoek bij de ouders :thumbdown maar verderest Zierikzee:thumbup

Een wat minder prettige spot gezien vandaag.

Bij een garage in Berkel een bruine B die niet helemaal meer 'orgineel' was op de neus....

Iemand van hier????

Afgelopen dinsdag achter de Euro Cinema in Den Bosch een lichtkleurige A manta met ..-86-..

Half bedekt onder de sneeuw, zag hem in een flits, geen foto kunnen maken..

origineel gepost door Omega2.2-16v

Op de vluchtstrook op de rondweg Dordrecht een beige?

Iemand van hier?

gr

Danny

Ik denk dat wat meer gegevens over de manta moet geven

Alleen de kleur is wat sumier

origineel gepost door manta1

Ik kom ook nog weleens met mijn witte GT/J in de caustraat...

Op bezoek bij de ouders :thumbdown maar verderest Zierikzee:thumbup

kutstad:P

caustraat ja daar kom ik regelematig door heen als ik naar zierikzee ga ga dan ff door het poortje heen he,ja dat meot ik geweest zijn,heb je auto nog neit gezien daar,waar kom je zelf vandaan dan?

ik kom uit kats,andere kant van de brug,schoonouders wonen ook ok zierikzee(heb er neits mee kutstad)

ja bartje jouw idd ook gespot op de brug,maar iets daar voor dat je de andere kant op ging kwma ik je ook tegen alleen was toen incognito in blauwe a corsa,

keuring ja afgekeurt, velgen zijn uitgelast leip tie moeilijk over te doen,dat mij front er uit was,vond de beste man niet zo een probleem,uitlaat strak tegen de auto,prima:P

Terug
Naar boven