• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Goudkleurige Manta B gespot vanmiddag rond een uur of 3/4 op de Verlengde Arnhemseweg (ede-->arnhem)...

Iemand van hier? Reed in m'n Corsa A :)

origineel gepost door Aapje

Goudkleurige Manta B gespot vanmiddag rond een uur of 3/4 op de Verlengde Arnhemseweg (ede-->arnhem)...

Dat kan Marc GSI weleens geweest zijn. Zit hier ook op het forum en woont in de buurt van Ede.

origineel gepost door Aapje

Ik reed tegen die tijd wel door Ede maar dat was op de weg van Ede naar Otterlo.

Gr. Marc

Vanavond, 23-06 rond 20.15/20.30 een heel erg donkerblauwe, of donkerpaarse Manta B met Evolution uitbouw, en velgen die er fatsoenlijk onder pasten, in Lelystad, op de weg richting de Enkhuizerdijk ergens. Zag er gaaf uit van afstand!

kan wel eens die ouwe evo zijn van jozef die jozef in bezit heeft gehad die gozer die hem voor jozef had kwam uit zwolle dacht ik blauwe evo is dat met van die gouwe bbs velgen erg dik is ie wel in iedergeval

Volgens mij was dit niet de oude van Jozef. Deze was echt donkerblauw, geen metallic kleur, echt heel donker. En volgens mij een normaal B2 front ipv. een stuk eruit geslepen bij de sleuven. Ook geen goude BBS-ers

klopt rijdt een donkerblauwe in lelystad

is bekend binnen de mantaclub

is wel een hele mooie auto

P1010329-1.jpg

origineel gepost door HardcoreHell

Gisterenmiddag naast de a2/a58 op de ring van Eindhoven.

Bruine B1 met pech.

Stond een vrouw bij de praatpaal.

Ja, helaas was ik dat. Op weg naar Budel ging het stekkertje van m'n bobine los....Hotterdestotter de snelweg over. Gelukkig alweer opgelost. Ik moest wel weggesleept worden omdat ik op een 'gevaarlijke' plek stond.

vanmiddag:

kanarie gele manta a, in helmond, reed over de weg naar deurne langs de mac af..

ik stond in de wachtrij bij de drive.... (in rode oldtomer toyota carina)

--edit--

en zo juist weer, maar nu op de ventweg tussen mierlo en geldrop. erg nette auto

vanmiddag gespot toen ik een biertje ging halen in de garage: een mooie knal-oranje manta b met 2.2 webers volledig gekleaned en dikke borbet a wielen (9jx16, 215/40 en 225/40-16). lokatie: in mijn garage in wijk bij duurstede.

groeten daanus en zijn opel FANTA...

Zojuist rond half 11 een Blauwe B1 gespot, met gt/e pakket.

reed van uit Cuijk naar Oeffelt,

heb een hele tijd achter 'm gereden met m'n gare golf :afro

Gisterenavond vlak voor Lochem vanaf Loarne Marco 'opa' Sohns met zn 6 pitter. Zichtbaar genietend onderuit gezakt met een veel te grote zonnebril. Ik zwaaide nog vanuit mn Mighty Kadett. :P:thumbup

rond 3 uur op de A1 richting amsterdam een blauwe manta B1 gespot! wij reden met de commodore A cabrio met aanhangwagen en daarop een 3.0 24v motor en een blauwe commodore B.

de manta haalde ons in, waarna er een mevrouw half uit de auto kwam zetten en naar ons zwaaide:thumbup:P

Terug
Naar boven