• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vanmiddag rond 3 uur in nijverdal een mooie witte b gezien

gsi look

beetje verhoogt aan de achterkant ,maar zag er goed uit

Omgeving Jonkersvaart, blauwe Manta met zilveren streep, ging met de handrem door de bocht maar draaide een paar keer vaker dan de bedoeling was.

origineel gepost door astrawez

Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..

Iemand van hier??

ik was vandaag in Helmond en maandag in Den Bosch maar ik was het niet... misschien piet ze oude manta die was maandag ook in Den Bosch bij de première

Originally posted by Manta 24V

Wat moet jij dan weer in Nijverdal?

Daar rijden er wel meer :D

was op weg naar met mooie almelo om bij eddie de kadett op te halen

mijn ouwe gele manta is ooit ook richting nijverdal vertrokken dacht naat de gebroeders nijenkamp is als ik het goed heb

maar kwam regelmatig die kant op ,maar nooit dat ik er 1 gezien heb

origineel gepost door brobbel1

ikke was het niet deze keer.

onze blauwe staat nog steeds op de bokje's in het hok

Was 's morgens vroeg en ging zoals ik begrepen had om een Manta-a.

VZ in kenteken duurt kom mijn oude aatje wel zijn

Afbeelding316.jpg

origineel gepost door dr_antrax

origineel gepost door astrawez

Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..

Iemand van hier??

ik was vandaag in Helmond en maandag in Den Bosch maar ik was het niet... misschien piet ze oude manta die was maandag ook in Den Bosch bij de première

ja klopt is mijn manta ik kreeg er ook iets over mee dat ze met pech stonden maar wat er precies is geweest geen idee,misschien de motor de ......... opgedraaid ,zou me niks verbazen

origineel gepost door The_Undertaker

De Dolmans Manta gespot op de parking bij zijn werk :cool:

hé, leuk. Gebruik hem elke dag, weer of geen weer :P

origineel gepost door Kermitkiller

VZ in kenteken duurt kom mijn oude aatje wel zijn

Afbeelding316.jpg

Zou hem best eens kunnen zijn Popke, heb hem zelf niet gezien maar degene die hem gezien had was blij dat hij aan de kant was gegaan anders was zijn auto in de kreukels geweest, Manta tolde 3 keer rond

origineel gepost door Dolmans

Zo hoort het ook :thumbup Ik heb meer respect voor mensen die hun Manta dagelijks gebruiken en hem netjes houden, dan mensen die hem enkel en alleen met mooi weer pakken, en dan nog vaak niet.

Zo hoort het ook :thumbup Ik heb meer respect voor mensen die hun Manta dagelijks gebruiken en hem netjes houden, dan mensen die hem enkel en alleen met mooi weer pakken, en dan nog vaak niet.

is ook een punt,maarja ben ook eerlijk ik heb dik 1 1/2 jaar dagelijks gereden in der tijd met de green magic maar op een gegeven moment was ik op een punt dat ik zoveel eraan had gedaan dat het gewoon zonde werd om er nog dagelijks mee te rijden dus ik zie het zo degene die de centen heetf boeit het niet om er ook dagelijks mee te rijden maar degene die ze niet heeft denkt 2 keer na;)

Gisteren op parkeerplaats bij een grote hal paar km voor grubbenvorst blauwe b1

En hier op de camping a corsa cabrio ook zeer appart

origineel gepost door piet

is ook een punt,maarja ben ook eerlijk ik heb dik 1 1/2 jaar dagelijks gereden in der tijd met de green magic maar op een gegeven moment was ik op een punt dat ik zoveel eraan had gedaan dat het gewoon zonde werd om er nog dagelijks mee te rijden dus ik zie het zo degene die de centen heetf boeit het niet om er ook dagelijks mee te rijden maar degene die ze niet heeft denkt 2 keer na;)

Mensen die uberhaupt hun Manta netjes houden, heb ik respect voor :P Maar die ze rijdend houden, en gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn, is net ff mooier ;) Ikzelf zal straks mijn gele ook niet gebruiken in de winter, dat anderen dat wel doen en hem dan netjes houden, vind ik erg gaaf.

mijn dagelijkse manta rijd ik nu 7 jaar zomer en winter daar heb ik het meeste plezier van :P, de rest blijf nu mooi binnen staan king:

Terug
Naar boven