• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

gister in kampen een zilvere b bij de rally hij heeft mij ook gezien moesten stapvoets elkaar passeren en uiteraard een duimpje

JZ-85 manta b mooie kleur blauw raamband was ook in de kleur blauw met in het midden SPARCO erop dubbele koplampen en tsw 8 spaaks velgen leenderweg net voor de rondweg in de parkeerplaats. 15:30

vanmiddag rond 2 uur een dikke witte/grijze manta gespot op de weg van lepelstraat naar halsteren, vlakbij het viaduct.. wie was dit? heb hem geloof ik vaker zien staan in het kladde. ik reed je in de oranje tigra tegemoet :)

[rquote=1896366&tid=47508&author=DeMeistah]vanmiddag rond 2 uur een dikke witte/grijze manta gespot op de weg van lepelstraat naar halsteren, vlakbij het viaduct.. wie was dit? heb hem geloof ik vaker zien staan in het kladde. ik reed je in de oranje tigra tegemoet :) [/rquote].

was ikke was de leaseplan manta 400RR aan het uitlaten na een winterslaap van zo,n 6 maanden

ik zag jouw inderdaad tegemoet komen

ging even een blokje om staat nu weer in de garage zonder achteras komt morgen een nieuwe onder met sper

[rquote=1897270&tid=47508&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Leasplan en Manta :o hier klopt iets niet :hmmz[/rquote]

bijnaklaar2.jpg

wat klopt hier niet ???

[rquote=1889040&tid=47508&author=skoatter]vanmiddag rond 15:30 2 B manta's gespot die waren banden aan het oproken, op een afgelegen parkeerplaats langs de A37 bij hoogeveen. goud gele manta en een newkids groene manta met zwarte motorkap, en er stond nog iemand te filmen.[/rquote]

die goud/gele is de manta targa die in steenwijk te koop stond

en die groene is zijn zwager

ze wearen beide vandaag nog bij me met die groene manta

super nette manta

vandaag bij mij in de straat aan de overkant stopte een rode Manta A, leuke meid stapte uit. Heb de auto even bekeken, is helaas in niet zo'n beste staat, kenteken eindigt op TU.

foto's:

Foto-CDEZQIHD.jpg

Foto-76KW3WGT.jpg

Stond zojuist in Baarlo bij de verkeerslichten (met de groene D Rekord) achter een dikke A Commodore met een zeer mooi (V8!?) geluid en dikke velgen. We staken nog de duimen naar elkaar op. Vette bak! Kwam 10 seconden later ook nog eens een mooie grijze B Manta GSE tegen in de Bong. Die heeft de A Commodore waarschijnlijk ook nog moeten zien.

Weekend kan nu al niet meer op:afro

[rquote=1899746&tid=47508&author=Dolmans]vandaag bij mij in de straat aan de overkant stopte een rode Manta A, leuke meid stapte uit. Heb de auto even bekeken, is helaas in niet zo'n beste staat, kenteken eindigt op TU.

foto's:

Foto-CDEZQIHD.jpg

Foto-76KW3WGT.jpg
[/rquote]

heb haar volgens mij ook al eens gesproken werkte eerder in apeldoorn

Terug
Naar boven