• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vandaag op de a1 en a manta met striping dacht gt/e look achter op de trailer reed grijze auto voor de trailer

ik reed aan de andere kant van de vangrail met en vecktra en een antreciete b op de ambulance

iemand van hier?

Vanavond gespot op de Route d' Echternach richting Bollendorf-pont en hele mooie witte nederlandse i200.

Het kenteken begon met RR.

Mvg Patrick

vandaag gespot op de markt in zulte belgie zilver kleurige A manta 70-85-ts. hahaha leuk he dat je dan die mannen van het olde opels daarin belgie tegfen het lijf loopt.

hadden nog wel ff een duwtje in de rug nodig alvorens ze aan de terugreis konden beginnen. zien jullie weer wel ergens. gr martien

tja waar moet je dit nou posten :jerry

IMAG1268.jpg

IMAG1267.jpg

t heeft met manta te maken ? :jerry

@ de macdonalds in emmerich (waar ze ook de chillichickenburgers hebben)

@pipo wrote:@Opelkees wrote:das de oude van mij :D leuk ding

met van die witte ats cup velgen.had je hem aan een van zijn dochters verkocht of vriendje van zijn dochters.want waar komt de nieuwe eigenaar uit

ik had m al aan een eerdere eigenaar verkocht ;)

@Opelkees wrote:@Black Magic wrote:oke dus had de startmotor het begeven heeft het wel lang volgehouden hadden het er gister nog over

dat probleem ken ik :jerry

heb het startmotortje er weer af zaterdag er weer op en dan zondag naar het treffen in teuge

Zojuist een witte Manta B met 400 stickers op portieren FB-59-ZX

gespot op de Henegouwenlaan (Eindhoven)

deze komt km of 15 bij eindhoven vandaan is zeer mooie manta

Voor de liefhebber, ik ga vanavond met de Manta vanuit een wijk in Amersfoort via de Bunschoterstraat naar de wijk Vathorst toerijden. Als jullie nou even bij het Tango tankstation gaan staan?

Dan verwacht ik als ik terugkom vanavond in dit topic toch wel een paar spots.

Of telt dat niet?

vanmiddag tijdens de rally proefen in radewijk, een witte manta b bestuurder reed nogal "stoer" :thumbdown weg over het grintpad.

deden ook een aantal manta`s b mee met de rally zelf :wors

Terug
Naar boven