• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

gister een manta b1 voorzien van de 3 raamjalouzien. lichtbruin van kleur,

bestuurd door een jongeman, welke de weg kwijt was... vermoeden we, kwam de afrit af, en ging naar links, maar kwam al heel snel weer terug langs.

Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).

Bavel, ken jij die wagen?

@SanguiniusNL wrote:@voederbiet wrote:Net een metallic blauwe B2 met achterraam jaloezie bij Wester Wognum

Donkerblauw?

die zie ik nog wel eens in uitgeest staan.

Die staat meestal bij de pizzaria tegenover het spoor, maar dat is een andere staat nu geloof ik ook op marktplaats

gisteren, zaterdag 14-7, op snelweg A2 Eindhoven richting Maastricht een Manta A op trailer achter een BMW. Was in aparte kleur gespoten, wel nog opbouwwerk zo te zien.

@Dolmans wrote:gisteren, zaterdag 14-7, op snelweg A2 Eindhoven richting Maastricht een Manta A op trailer achter een BMW. Was in aparte kleur gespoten, wel nog opbouwwerk zo te zien.

Waarschijnlijk die in Kaatsheuvel te koop stond? Blauw/groen/goud/rood achtige lak? Veranderd door hoe de zon er valt.

@JOZO wrote:@Dolmans wrote:gisteren, zaterdag 14-7, op snelweg A2 Eindhoven richting Maastricht een Manta A op trailer achter een BMW. Was in aparte kleur gespoten, wel nog opbouwwerk zo te zien.

Waarschijnlijk die in Kaatsheuvel te koop stond? Blauw/groen/goud/rood achtige lak? Veranderd door hoe de zon er valt.

klopt. ken jij hem?

@Dolmans wrote:@JOZO wrote:@Dolmans wrote:gisteren, zaterdag 14-7, op snelweg A2 Eindhoven richting Maastricht een Manta A op trailer achter een BMW. Was in aparte kleur gespoten, wel nog opbouwwerk zo te zien.

klopt. ken jij hem?

Nee, hem niet. Auto een keer gezien, stond dorp verder. Wel netjes maar die lak is echt afschuwlijk..

@RISL wrote:Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).

Bavel, ken jij die wagen?

He RISL knalblauw zegt mij zo gouw niks geen bekend van mij in ieders geval

ben wel benieuwd was het een orgienele kleur denk je?

in Sneek...bij de Opel dealer...

SDC10490.jpg

SDC10489.jpg

:thumb mooi...!

vanmorgen half 6 bij breda een donker kleurige a manta met zeer brede uitbouw,kon de kleur niet goed zien .

kwam net van me werk af en sliep al half :jerry :jerry

Terug
Naar boven