• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Gespot zaterdagavond in Etten

Ter hoogte van het Koster tankstation te Etten een gele A (Damage??)

Gespot zondagmiddag in Kessel

Op de Napoleonsbaan een B met grote witte letters MANTA op zijn voorruit. Ik heb al eens een foto ervan gezien hier.

Deze dus:

Vastgelegd2005-9-400004.jpg

Origineel gepost door mantamarkie

gespot, een witte manta b 18s op de binckhorst in den haag gister, rond een uur of 2.

Zie ook regelmatig een witte B bij winkelcentrum de Parade in Nootdorp rondrijden, bekend?

Je reed achter de bus, ik zat weer 2 auto's achter je:P

Origineel gepost door tcat

Best Modjes:angel

Kan dit Topic Sticky gemaakt worden:wors:wors:wors

zo te zien is het gelukt :D

wij hebben 5 A manta's

Blauwe A manta 2.0

Gele A 1.6

Rood 1.9 Automatic

Rood 2.0 MantaDeluxe << Van mij

en er is nog 1 die moet nog ff klaar worden gemaakt

Origineel gepost door Bauke

wij hebben 5 A manta's

Blauwe A manta 2.0

Gele A 1.6

Rood 1.9 Automatic

Niet lullig bedoeld ofzo maar daar is dit het topic niet voor. Hier staan de reacties van mensen die onderweg een Manta hebben gezien en dat hier even willen melden.

Origineel gepost door MantaI240

wij hebben 5 A manta's

Blauwe A manta 2.0

Gele A 1.6

Rood 1.9 Automatic

Niet lullig bedoeld ofzo maar daar is dit het topic niet voor. Hier staan de reacties van mensen die onderweg een Manta hebben gezien en dat hier even willen melden.

:vertag

:jerry:jerry

Bauke, het is je vergeven:P

PS wie heeft de grote beurt afgelopen vrijdag gezien???

Geloof dat ik daar bij de schade truck een rood A'tje zag staan..

Op het moment dat dat zwarte autotje naar buiten werd gereden.

Of was dit gezichts bedrog?!

Maar kijk, als ik naar buiten kijk en ik zie dr 4 staan dan spot ik ze toch ook ofniet? ;)

Ja maar het is juist leuk als er mensen op reageren van he dat was ik! Jouw post was dus een beetje overbodig tenzij je graag contact zoekt met jezelf...:vertag

Ik zou zeggen open een topic over je Manta´s doe er lot´s of :kewlpics bij want daar zijn we gek op hier!

Origineel gepost door alexmanta20E

een gele met mat zwarte motorkap,

in geldrop.

Die ken ik wel, staat altijd op de Smient een straat in Geldrop.

Zag hem vandaag en gister ook staan moest daar in de buurt werken.

Mijn Oom (golfkiller) weet er meer van.

ja ja t was vandaag weer wat drukker met de manta`s, gespot

in Hardenberg wederom de gele b1 met de duidelijke plekken van laswerkzaamheden;)

in Dedemsvaart een witte coupe b2 gsi, heb ik volgens mij een tijdje terug ook bij garage Wessels zien staan... de bestuurder was wel de 25 lentes gepaseert:D

en tenslotte in Ommen een oranje B1 in orginele staat, is van Tempelman misschien hier wel actief cq bekent...

nou dat was het voor vandaag weer, oja die gele die kom ik de laaste tijd altijd op de zelfde locatie tegen, het zou dus heeeeeel goed mogelijk zijn dat de eigenaar op dat adres woont.... :P maar toch..

2 weken geleden een groene a manta Orginele NL GT/E

hij was in opbouw dus binnenkort wel weer te verwachten op de openbare wegen :wub

is van regiovertegenwoordiger van omcn, maar misschien bij anderen hier ook bekent

Origineel gepost door MantaI240

Gespot zaterdagavond in Etten

Ter hoogte van het Koster tankstation te Etten een gele A (Damage??)

Gespot zondagmiddag in Kessel

Op de Napoleonsbaan een B met grote witte letters MANTA op zijn voorruit. Ik heb al eens een foto ervan gezien hier.

dat was ik :D lekker lpg tanken he :thumbup

spreek me rustig es aan, altijd gezellig !!

en ik spotte op de A44 geloof ik, mensen uit (zo te horen :P) mensen in een glanszwarte mercedes W201 2,3 16v, die naar eigen zeggen een A automaat had, iemand van hier?

en zaterdag in rotterdam snachts ook 2 B manta's gespot, 1 half in rothmans uitvoering (op snelweg) en 1 met 5 wat donkerder dan gemiddelde mensen erin;)

gisteren een zwarte b2 gte gespot... zag er niet uit reed opd e groene kruisweg terhoogte van de spijkernisse brug... 2 mensen in..king:

als het tegen 1uur snachts was dan reed ik bij rotterdam weer naar huis toe de halve rothmans dan want 5 mensen in 1 manta dat is waanzin 1 achterin is meer dan genoeg

Originally posted by duffiejc

als het tegen 1uur snachts was dan reed ik bij rotterdam weer naar huis toe de halve rothmans dan want 5 mensen in 1 manta dat is waanzin 1 achterin is meer dan genoeg

5? wij reden vroeger met 6 in een manta. We waren weliswaar nog niet allemaal volgroeid, maar toch...het kan.

Origineel gepost door duffiejc

dan denkik dat we jou gespot hebben. (wij reden in kadett E cabrio met belachelijk snerpend 16v geluid dankzij lekke uitlaat, best herkenbaar)

Terug
Naar boven