• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Heey goededag allemaal, had even een vraag weet iemand hier waar de manta b cc 20 16v groen met kenteken pp-38-yr is....? Mijn ouwe liefde vandaar

Afgelopen donderdag avond rond 19u een Manta B1 cc in Zevenbergen, kruising provinciale weg bij de Westhoek.

Vanmorgen rond 8:00 uur een oranje Manta A op het industrieterrein van Moerdijk, reed bij de rotondes bij de Total.

@RISL wrote:Afgelopen donderdag avond rond 19u een Manta B1 cc in Zevenbergen, kruising provinciale weg bij de Westhoek.

Toevallig een zilvergrijze?

Die zie ik ook af en toe rijden in prinsenbeek

Vandaag in Etten Leur, helaas niet meer in al te beste staat !.

[/img
20v0jtd.jpg

He AD,manta staat zo in het zonnetje mooi te glimmen ja.

Maar de volgende keer mag je wel aanbellen,doen we even een bakje.

Als je toch al langs rijdt

@Maartuh wrote:@RISL wrote:Afgelopen donderdag avond rond 19u een Manta B1 cc in Zevenbergen, kruising provinciale weg bij de Westhoek.

Toevallig een zilvergrijze?

Die zie ik ook af en toe rijden in prinsenbeek

Hai,

dat kan ik wel eens geweest zijn!Maarten ben ik iig al eens tegemoet gereden op de Beek toen je ook met de Manta aan het rijden was.Ben in Febr. verhuisd van de Beek naar Klundert dus kan zomaar dat RISL mij in Zevenbergen heeft zien rijden.

Groet Marvin

Terug
Naar boven