• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Ik kom rond Naaldwijd tegenwoordig een oranje Manta B met zwarte strepen van voor tot achter erover, mooie wagen zo op het eerste oog...

goudkleurige Manta-b .....staat er netjes en standaard bij....gas aansluiting onderop bij 't rechter achterschermpie .......staat gevaarlijk dichtbij me nieuwe huis :jerry ..........en ook nog eens in de buurt van een witte-b ....die met plakband is geplakt ......:puke

gister in d ebuurt van fijnaert tot aan hellegatsplein een blauwe b manta met een beetje lichter blauw naar wit sideskirts kenteken volgens mij by 99 yx ofzo iets,ik reed zelf in een witte porsche 924 in de manta zaten 2 jongens

gr mike

p.s jullie zaten even achter me en stak duimpje even omhoog

kwam nog voor een paar dagen geleden een gift groene manta tegen volgens mij was het de kawasaki groene die ik eerder zag hier op forum... was op iedere geval bij capelle ... in de buurt van de hollywood factory.. wie o wie was het :P

gespot rondom Zennewijnen dit weekend:

*Hein16v

*Dualramfreak

*Manta 24v

*Jo

*Postbusmanta

*JS400

*Ice Queen

*Ghanz

*Mich

*Kurtmanta (Mantakurt iig in die richting)

*Mantastic b1

*Black Magic

*Faith (int eggie nog mooier:wub:D)

Met de meeste dus ook effe babbeltje gemaakt;)

En ongetwijfeld nog wel meer OFérs:D

vandaag op de A15 richting rotterdam thv gorinchem kwam ik plots achter een sleurhut met als opschrift "manta vrienden rotterdam" met ervoor jawel een dikke manta!

wie het ook mag wezen, hij heeft een mooi meisje haha

photo0339gk1.jpg

die manta met die caravan ken ik wel... ben ik een keer tegen gekomen op de sloop in rotterdam alexander... heeft wel een kleine deuk achteren

Origineel gepost door dr_antrax

kwam nog voor een paar dagen geleden een gift groene manta tegen volgens mij was het de kawasaki groene die ik eerder zag hier op forum... was op iedere geval bij capelle ... in de buurt van de hollywood factory.. wie o wie was het :P

ik heb denk ik vorig weekend in de streek van vlissingen gezeten was het ik ?

Greets,

Alex

gister een zwarte B coupe op 4 bokken in een schuur in omgeving van wierden,

en een groen. blauw achtige, b coupe 1800 s achter de schuur..

:agent

Origineel gepost door tcat

gespot rondom Zennewijnen dit weekend:

*Hein16v

*Dualramfreak

*Manta 24v

*Jo

*Postbusmanta

*JS400

*Ice Queen

*Ghanz

*Mich

*Kurtmanta (Mantakurt iig in die richting)

*Mantastic b1

*Black Magic

*Faith (int eggie nog mooier:wub:D)

Met de meeste dus ook effe babbeltje gemaakt;)

En ongetwijfeld nog wel meer OFérs:D

:o Ik heb Ghanz helemaal gemist !!!!

Origineel gepost door raincheck

vandaag op de A15 richting rotterdam thv gorinchem kwam ik plots achter een sleurhut met als opschrift "manta vrienden rotterdam" met ervoor jawel een dikke manta!

wie het ook mag wezen, hij heeft een mooi meisje haha

photo0339gk1.jpg

TCAT!!!! :jerry:jerry :thumbup

Origineel gepost door Ghanz

gister een zwarte B coupe op 4 bokken in een schuur in omgeving van wierden,

en een groen. blauw achtige, b coupe 1800 s achter de schuur..

:agent

Waar was dat dan? Misschien moet ik er ook maar eens gaan kijken...:D

@ knoll... was niet die van jouw... was in rotterdam capelle aan de ijssel... en volgens mij had die ook geen ronde kop lampen maar gewoon originele

Origineel gepost door bramm

Origineel gepost door Iris

Vandaag op de Fontys (eindhoven) een goudkleurige met van die dichte velgen, geen idee hoe ze heten:D

ik zit op de fontys in eindhoven, ik heb een goudkleurige manta met gsi velgen...maar ik was het niet ;) ik moet altijd op het TU-terrein...

vanavond nog een goude manta a gespot in spoordonk...reed over de melklanden

Hmm, ik zag vandaag weer die gouden manta staan, maar weet jij niet van wie die is dan? En welk gebouw vd fontys zit jij dan?

Terug
Naar boven