• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Bij de karwei voor op de parkeerplaats,een oranje/zwarte b1 gespot.

Is wel een ingevoerde maar ape strakke b1

Dit alles in Roosendaal (n.b)

origineel gepost door freek corsa

Vanmiddag vlak bij Enschede op de snelweg een zwarte manta met morette lampen met roode rand, 27 MC antenne op de achterklep.

Ik reed met een grijze corsa A met roode bumpers

origineel gepost door sw16v

hehe wat ik me herinner is manta, vossenstaart en n blond chickie haha :D

reed voor freek in de Gastra

ja dat was ik met de manta :P en met mijn zussie haha

origineel gepost door lepo

Bij de karwei voor op de parkeerplaats,een oranje/zwarte b1 gespot.

Is wel een ingevoerde maar ape strakke b1

Dit alles in Roosendaal (n.b)

Reactie op Oranje/zwarte Opel Manta B Karwei Roosendaal;

Ik hoorde via de cassiere dat ik in de gaten gehouden wordt door spotters?

Erg leuk dat er zo op gereageerd wordt.

Het is inderdaad een in 2002 ingevoerde Manta 1600 uit 1976. Nu 3e eigenaar.

Familie heeft deze auto bij de 1e eigenaar uit Duitsland gehaald (oudere weduwe).

Loopt en rijdt als een tierelier! Vandaag de 77.777 km erop gezet!

Mocht je weer in de buurt zijn, effe laten weten!

origineel gepost door JOZO

rondstreeks 17:50 op de Abt van Engelenlaan richting Vlijmen een rode B GSI. Ik zat in bus op de snelweg, dus kon de plaat niet goed zien...

Dat is een vriend van me, woont in Haarsteeg. Als het goed is zwerft hij hier ook ergens rond op het forum.

vanmiddag rond de klok van 2 in de haakse bocht in gramsbergen een b1 lichtbruin met de nodige jalouzieën..

volgens mij de zelfde als vorige week zaterdag ter hoogte van emmen op de snelweg :angel

origineel gepost door Jasper1989

rondstreeks 17:50 op de Abt van Engelenlaan richting Vlijmen een rode B GSI. Ik zat in bus op de snelweg, dus kon de plaat niet goed zien...

Dat is een vriend van me, woont in Haarsteeg. Als het goed is zwerft hij hier ook ergens rond op het forum.

Deze staat meestal aan de tuinbouwweg bij een kas waar ze bloemen kweken... Daar zal tie dan werken... Ik ken hem niet, woon toevallig dorp ernaast...:afro

origineel gepost door PAASHAAS

Manta A / kadett-c gespot, regio roermond :

die manta heb ik al eens eerder gezien in sittard bij heuts in de buurt

vandaag rond uur of 3 ring alkmaar bij de kruising kennemerstraatweg, een witte A manta, de duimpies gingen omhoog en beide bestuurders een big smile:D

vandaag in Velswijk voor bij de garage (weet ff de naam niet) een rode manta b met rally stickertjes.. degene die daar vaker langskomen vlak bij die garage met al die opel GT tjes..

origineel gepost door Jasper1989

Deze staat meestal aan de tuinbouwweg bij een kas waar ze bloemen kweken... Daar zal tie dan werken... Ik ken hem niet, woon toevallig dorp ernaast...:afro

Daar woont ie inderdaad, k kom zelf uit Vlijmen. Eerst een groene D kadett gereden met ats'jes. Nu een zwarte Kadett GSI.:agent

origineel gepost door MantaTeamTwello

vandaag in Velswijk voor bij de garage (weet ff de naam niet) een rode manta b met rally stickertjes.. degene die daar vaker langskomen vlak bij die garage met al die opel GT tjes..

Suselbeek, daar kocht ik destijds mijn blauwe '200 '.

origineel gepost door mantamafkees01

aha Rob je kunt m weer terug kopen zag ik:D

Afgelopen donderdag rond 8:30 in asten bij de shell een donkerblauwe B manta, volgens mij was dat alexmanta20E? we zwaaiden nog:afro

origineel gepost door mantamafkees01

aha Rob je kunt m weer terug kopen zag ik:D

Ja, ding wordt steeds duurder ofnie? :agent

gister gespot in apeldoorn bij een banden boer deze manta b gsi bj 89

P1010494.jpg

P1010493.jpg

Terug
Naar boven