• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door Manta 24V

Origineel gepost door Ghanz

had het hier al eens eerder gepost,

maar nog geen foto`s geplaatst

dus nu alsnog ff de foto`s, bij de a manta ben ik wezen kijken misschien wel een mooi auto`tje voor erbij maar helaas hij was mij te duur, t.o.v. hoe hij eruit zag

en de blauwe stond bij de zelfde handelaar, in oud-leussen cq nieuw-leussen, maar was van personeel.

Afbeelding119.jpg

Afbeelding120.jpg

Ik heb die rooie ook bekeken maar kijk er maar niet onder :cry wat moest ie kosten BTW ???

:hmmz heeft gestaan in een andere topic 1700/1800 d8 ik

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

dus nu alsnog ff de foto`s, bij de a manta ben ik wezen kijken misschien wel een mooi auto`tje voor erbij maar helaas hij was mij te duur, t.o.v. hoe hij eruit zag

en de blauwe stond bij de zelfde handelaar, in oud-leussen cq nieuw-leussen, maar was van personeel.

Afbeelding119.jpg

Afbeelding120.jpg

Ik heb die rooie ook bekeken maar kijk er maar niet onder :cry wat moest ie kosten BTW ???

Best aan de prys, ik heb de prijs maar niet gevraagd toen ik em bekeken had wist ik al genoeg

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Best aan de prys, ik heb de prijs maar niet gevraagd toen ik em bekeken had wist ik al genoeg

ik ben eerst ff om heen gewandeld maar toen eerst de prijs gevraagd haha 1700 euries ben toen maar hard weggelopen:D

vanmiddag in opmeer een rooie manta B met achterraam jaloezie, ik stak me duin nog omhoog:thumbup

en rond kwart voor vier een gele B op de ring alkmaar ter hoogte van de intratuin heerhugowaard

mensen van hier mischien?

kwam gister nog 2 a manta`s tegen, ene groene gt/e en een wat blauwige geloof ik t ging nogal snel :D die groene was R kelder maar die ander ik zo niet weten ze reden achterelkaar

gespot op de A67 rode manta A met open motorkap/koffer.

terhoogte van lierop flak bij de brug.

deze had volgens mij stukke maar ik reed op de ander weg helft richting geldrop.

er zat een flinke deuk in de deur en wat suitplamuur/grondlak op de onder kand.

ik had nog getoetert en gezwaaid maar dat hadden ze niet gezien denk ik.

iemand van hiero.

Origineel gepost door Thijsje

kwam gister nog 2 a manta`s tegen, ene groene gt/e en een wat blauwige geloof ik t ging nogal snel :D die groene was R kelder maar die ander ik zo niet weten ze reden achterelkaar

die groene was van mn pa waar r kelder in zat en die grijze is van hem zelf maar wat vind jij snel:P

deze nacht rond 3u30 gespot op de baan koekelare - kortemark (belgie)

witte manta B gsi met ronde koplampen waarvan de kapjes in het zwart waren gelakt....en z'n verlichting werkte niet aan de bestuurderszijde (voor/ achter)

maakte wel een mooie sound:thumbup

Origineel gepost door frademaker

die groene was van mn pa waar r kelder in zat en die grijze is van hem zelf maar wat vind jij snel:P

ach dat kleine broertje van me vind vanalles snel, maar we kwamen ze tegen, op de j weitkamplaan ter hoogte van de dansschool erik, dus HARD ging het niet :)

maare die groene heb die eens in lutten in de schuur gestaan?????

Origineel gepost door frademaker

ach dat kleine broertje van me vind vanalles snel, maar we kwamen ze tegen, op de j weitkamplaan ter hoogte van de dansschool erik, dus HARD ging het niet :)

maare die groene heb die eens in lutten in de schuur gestaan?????

Nee volgens mij bedoel jij die van a.mulder Dat is zijn eigen die is als ik het goedheb nog steeds in restauratie,die groene die jij zag van ons is ietsie sneller een 3.0 E:P.

owk, dus die groene die ik bij arno in de schuur zag is dus wel van hem... ook een heeeeeeeeeeel nette wagen

owk, dus die groene die ik bij arno in de schuur zag is dus wel van hem... ook een heeeeeeeeeeel nette wagen

ik ben laatst een keer bij anno geweest maar das een echte gte en ckerst hij is erg mooi :thumbup.

toen ik daar ben geweest was hij druk met het blok datie aan het reviceren is.

manta gespot in ehv, een zwarte B, dikke velgen, de ronde lampjes, zag er netjes uit. in een zijstraatje van de boschdijk

mantawerk000136ud.jpg

gespot in mijne tuin....een I 200 in volle restauratie...het wordt weer druk in m'n groot verlof :swear

Terug
Naar boven