• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door boyanka

Origineel gepost door DevilraY

Heb ik ook al eens gezien! Weet alleen zou gauw niet waar hij precies vandaan komt

ik weet wel wie dat is en plexpiloot kent hem ook.:thumbup

ja en twas zeker geen rustig chauffeur hij reed me ver in de berm...

Ok, ok, het is even geleden, maar ja, warm weer en een pc die neit mee wilde werken:cool:.

GESPOT:

een rode A in Pijnacker (langs een singel rijdend, geen idee hoe het daar heet), rond 21.00 op maandag 24-07

Origineel gepost door raincheck

Origineel gepost door boyanka

Origineel gepost door DevilraY

Heb ik ook al eens gezien! Weet alleen zou gauw niet waar hij precies vandaan komt

ik weet wel wie dat is en plexpiloot kent hem ook.:thumbup

ja en twas zeker geen rustig chauffeur hij reed me ver in de berm...

nee ,een beetje aso en kan zelf niet sleutelen want hij laat hem hier in de buurt bij een garage maken.

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Gespot beige/gebroken wit A Manta in Lochem :wors tHat*s me de motor gaat eruit dus ffnwe apk erop en dan heb ik iig een jaar de tyd

Origineel gepost door tcat

Ok, ok, het is even geleden, maar ja, warm weer en een pc die neit mee wilde werken:cool:.

GESPOT:

een rode A in Pijnacker (langs een singel rijdend, geen idee hoe het daar heet), rond 21.00 op maandag 24-07

dat zou donnie geweest kunnen zijn, een vriend van me, had ie witte strepen en mistlampen onder de bumper? kan ook hanzzz geweest zijn maar geloof dat de nacht daarvoor zijn manta was afgefikt dus dat zal dan wel niet:(

Origineel gepost door Manta 24V

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Gespot beige/gebroken wit A Manta in Lochem :wors tHat*s me de motor gaat eruit dus ffnwe apk erop en dan heb ik iig een jaar de tyd

en u zwaaide niet eens na mij :cry

Dan reed je niet in een manta :P waar was het dan precies ? Knipperde je met de lichten ? Dan heb ik je wel gezien maar dat was geen manta waar jij in reed.:thumbdown

Origineel gepost door mantamarkie

Origineel gepost door tcat

GESPOT:

dat zou donnie geweest kunnen zijn, een vriend van me, had ie witte strepen en mistlampen onder de bumper? kan ook hanzzz geweest zijn maar geloof dat de nacht daarvoor zijn manta was afgefikt dus dat zal dan wel niet:(

Nope, was volledig rood zove rik in de gouwigheid kon zien.

En nog een Manta gespot:

Zilver kleurige B ter hoogte van een Texaco pomp ergnes richting Vijlen/Vaals

(sorry hoor, kom ook maar uit Rotterdam...)

gisteren rond 1700 uur in Apeldoorn zuid een bordoux rode manta b1

ik ree met de calibra en toeterde nog even maar volgens mij werd dat niet gehoord..:o

laatst reed ik door mn woonplaats (enschede) in mn zwarte manta a

richting de loods om wat te klussen, kom ik ineens een witte manta a tegen.

aangenaam verrast.

kent iemand die?

Terug
Naar boven