• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

afgelopen zaterdag op de A50 richting eindhoven.

een blauwe manta B1 zeer nette wagen moet ik zeggen zag er:thumbupuit

even later ook nog een zwarte c kadett city ook een zeer nette auto.

deze zag er ook puik uit:thumbup.

mischien heeft of hebben deze elkaar ook gezien.

ik was eff naar schaijk geweest.

stonden twee a tjes in wageningen bij de universiteit te koop maar was helaas net te laat weet hier toevallig iemand waar ze gebleven zijn

In Bakel, een mooi blauwe B Manta [GSI] met grijze voorbumper en sideskirts, ding ziet er nog erg strak uit :) [staat wel vaker voor dat huis]

Origineel gepost door manta 1.2 s

vandaag op de a 12 tussen westervoort en afslag a 18

een rode a-manta

deze?...

PCDV0069.jpg

owja, en vanmiddag rond half 5 weer die gele A manta met 6 koplampen op de vossenbeemd in Helmond, ding is echt wel netjes :thumbup

weet alleen nogsteeds niet wie het is :hmmz

Ik heb gisteren morgen in utrecht een manta I400 replica gezien, kleur wit met een groene motorkap

is die van iemand hier op het forum?

rn mijn manta is nu na een halfjaar weer klaar en gekeurd we mogen weer een jaar rijden:thumbup:thumbup

DlAn

In Budel Schoot een dikke i200, reed een stukje achter me aan totdat ik in Budel Dorplein afdraaide :P mooie bak

even later kwam ik een kennis van me tegen met zijn A manta in budel :P was wel toevallig

een licht blauwe manta A in eindhoven strijp stond geparkeert in n zij straat onder de brug tilburgseweg/noordbrabantlaan.

zag er zeer strak uit:thumbupnet wagentje

die blauw/grijze in bakel werkt volgens mij in someren bij een kippenvleesverwerkend bedrijf op het industrieterein.

ik ken die wagen denk ik ook

het is een 1900 B1 als ik me niet vergis hij is pas gespoten donker blauw en licht grijze gsi bumpers voor en achter en skirts en heeft lichtmetale velgen en gewone koplampen (geen ronden) en hij is er nog niet mee klaar er moet nog het een en ander aan gebeuren.

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

In Deventer een bruin goudkleurige a Manta

die staat te koop op marktplaats:o (of mag ik dat niet zeggen):hmmz

vandaag rond 16:15 op de N279 bij Helmond [aan het wachten voor het stoplicht bij dierdonk]

Een rode A manta met zwarte motorkap en een zwart achterscherm, bestuurder had een muts op [en dat met dit weer! :P]

iemand van hier?

ja die heb ik zelf ook zien rijden zag er goed uit vond ik :thumbup:thumbup heb jij mij ook niet gezien ?? lesley :P:P:P

Terug
Naar boven