• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door Ari

excuus moet 37-ep-20 zijn kon wezen jij woont daar toch? Ik kom er alleen maar voor mijn werk

is wel de juiste omgeving jha :D

Origineel gepost door frademaker

volgens mij is dat die van rik kelder zijn moeder was die donkerblauw met orginele klaverblad velgen eronder?

:hmmz :hmmz de ouwe wagen van rik...

dan was dat dus mammie kelder haar auto die je gezien hebt,

kelder is zo`n manta A familie :D

die hebben er nog wel een aantal meer staan,

Origineel gepost door Ghanz

dan was dat dus mammie kelder haar auto die je gezien hebt,

kelder is zo`n manta A familie :D

die hebben er nog wel een aantal meer staan,

oja ? een aantal ? :P

Zondag 8 november rond 17.00 uur

Op de coehoornstraat (kruising heyendaalseweg/groesbeekseweg) in Nijmegen een blauwe a manta met twee jonge gasten erin. keteken iets van 14-34-VM.

inwoner van Nijmegen?

Vanavond 9oktober rond 9 uur bij de tango in Nijverdal op industrieterrein 't Lochter een oranje/rode B met de nummerplaat schuin onderin op de achterkant.

Ik toeterde nog met mijn witte ascona A

moet natuurlijk oktober zijn en niet november.

Mocht ik er toevallig op dat tijdstip op 8 november één zien dan hoef ik dat niet meer hier te melden, want dat staat er dus al.

Of 8 november om 17.00 uur even allemaal door nijmegen gaan rijden met je A-tje

vanmorgen in Geldrop aan de Wielewaal een bruin/geel achtige A manta zien staan met zwarte achterkant

iemand van hier?

Ja hoor donderdag 12-10-06 wat een manta dag:P:D 2x A manta in Damwoude Fr. een blauwe mooie kar en een oranje met gt/e striping was gewoon voor een huis toeterde nog ff.

Ook in leeuwarden een blauwe Amanta vlakbij afslag Aquazoo reed mij tegemoet kon nog op de nr plaat XS aan het eind ontdekken.

net op de weg langs het kanaal kwam er een bruin/beige achtige manta B1 uit veghel gereden.. hij reed richting helmond :thumbup

Origineel gepost door lm_obuch

Vanmiddag rond drie uur in Nieuwegein een erg mooie knalgele Manta gespot, zag er erg :wub uit :)

Kenteken was dacht ik; kd-42-sp!

Vraag me dus af of het iemand van hier is!?

Edit; het is mantaboy1967 van hier! Zie foto!

Leuk om eens een mooie Opel te spotten van iemand van het forum :)

Hij staat ook met kenteken op 't forum dus neem aan dat het geen probleem is wanneer ik dat ook doe!?

Hoi, :thumbup dat is mijn manta leuk dat je hem gezien hebt hebt.. en nog een nieuwetje ze hebben hem geprobeerd te JATTEN, maar dat is ze niet gelukt, een goed :thumbup ALARM :thumbup allen mijn deur is iets beschadicht maar hij staat er nog rond 04:00 ging het alarm AF, en weg waren ze........ dus nu gaat hij elke avond in de garage....

die manta A in geldrop ken ik wel ( aleen de ijgenaar niet ) hij rijd een tijdje rond met een Ford Caaprie en dan weer met de manta en zo wisseld hij dat af verder weet ik er niet veel van

ik kwam vande week nog een donker blauwe/paarse manta A tegen bij het voetbalvelt in Maarheze, hij ging richting someren en ik naar maarheze met een licht blauwe vauxhall carlton.

ik zag het telaat:cry maar t was er wel een

:wub mooie manta zeg:thumbuptoevallig

iemand van hier:hmmztoevallig

wat een k*t streek zeg heb jij ff geluk dat het mislukt is.

ik krijg wat van dat soort volk :swear:puke

Origineel gepost door alexmanta20E

die manta A in geldrop ken ik wel ( aleen de ijgenaar niet ) hij rijd een tijdje rond met een Ford Caaprie en dan weer met de manta en zo wisseld hij dat af verder weet ik er niet veel van

ik kwam vande week nog een donker blauwe/paarse manta A tegen bij het voetbalvelt in Maarheze, hij ging richting someren en ik naar maarheze met een licht blauwe vauxhall carlton.

ik zag het telaat:cry maar t was er wel een

:wub mooie manta zeg:thumbuptoevallig

iemand van hier:hmmztoevallig

wat een k*t streek zeg heb jij ff geluk dat het mislukt is.

ik krijg wat van dat soort volk :swear:puke

dat is beaten denk ;)

Terug
Naar boven