• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

jaja hij stond er weer in hoofddrop, waarschijnlijk net als elke dag maar ja ik hoef er niet zo vaak te zijn

op de graftermeerstraat in een zijweg (zit ook breedijk enzz) een b-manta met een grote spoiler achterop en tussen de achterlichten stond er manta in sierlijke vorm.

Goudkleurige GSi

Vaonchtend rond 10.30u

Op een parkeerplaats bij Dijkgraaf aan de kanaalweg in Capelle

Door mijn meissie:

Laat in de middag rond 17.30 een Grijze A

op de dijk bij Kralingseveer.

Origineel gepost door mantastijn

Origineel gepost door Kale gek

Was ik dat?? rijden er niet meer bruine manta's met schade en kale mensen erin?? :P Moet toch ff opzoeken waar de sintjozefstraat is:sleeping

Ringbaan oost en dan de bult over (zijtak wilhelmina kanaal) en dan de eerste stoplichten links..

ik reed in n auto van de zaak (doorzon peugeot 406... die valle ni echt op)

ja ik weet t alweer... richting de africa:afro

Ook gespot:

25 januarie rond 8 u vanaf eindhoven/tilburg afslag Tilburg noord een oranje Manta B Dukes of hazardstyle:thumbup (gaat m'n idee:P) had m al gezien bij de videoavond maar van wie istie??

Origineel gepost door jagaira

:wtf waar zien jullie al die a-tjas man kzie ze bijn nooit ergens

hier in de regio rijden juist meer Aatjes rond :P

ben vorig jaar maar 3 B manta's [waarvan 2 B1's] tegengekomen op de weg.. [manta's waar ik naar ging kijken om eventueel te kopen niet meegerekend :P]

Origineel gepost door tcat

Goudkleurige GSi

Vaonchtend rond 10.30u

Op een parkeerplaats bij Dijkgraaf aan de kanaalweg in Capelle

Door mijn meissie:

Laat in de middag rond 17.30 een Grijze A

op de dijk bij Kralingseveer.

Goudkleurige gsi wordt volgens mij bestuurd door een wat oudere surinaamse man, heb hem waarschijnlijk al een aantal maal zien rijden.

De grijze A zou wel eens van een lid van mantaclub zuid holland kunnen zijn.

Zat er plamuur op de neus, en twee "scream" maskers op de hoofdsteunen???

Zoja, dan was hij het!!!!

woensdag bij shell benzine pomp op a2 bij niewegein in de buurt

ik stond met werk bus langs de snelweg bij benzine pomp

met rug naar snelweg toe terwijl ik een manta hoorde

een metallic groene hij was toen ook op de meeting bij big daddy`s roadhouse

ziet er goed uit

was op woensdag

vraag me af of je ook ff reageert ik ben de gene met die i200 die er toen ook was en die met de jouwe nog een burnout trok :)

Origineel gepost door Ferrie_manta

woensdag bij shell benzine pomp op a2 bij niewegein in de buurt

ik stond met werk bus langs de snelweg bij benzine pomp

met rug naar snelweg toe terwijl ik een manta hoorde

een metallic groene hij was toen ook op de meeting bij big daddy`s roadhouse

ziet er goed uit

was op woensdag

vraag me af of je ook ff reageert ik ben de gene met die i200 die er toen ook was en die met de jouwe nog een burnout trok :)

ik weet wie je bedoeld , maar ik geloof niet dat ie hier op het forum komt, hij zelf woont in benschop. is lid van de streetcarz club, kijk maar op www.streetcarz.nl. Daar staat ook een foto van zijn manta.

Origineel gepost door mantastijn

Origineel gepost door bramm

gister bij de zwarte cross, tussen spoordonk en moergestel, daar op het parkeer terrein stond een groene gsi met 3delige spoiler (b2), en er stond ook een gele (b1), ik geloof uit oirschot. iemand mee bekend?

Ik heb een vermoeden dat ik weet wie het zijn, de gele B1 was vies neem ik aan:P

klein bietje spelen!

2manta,s gespot op 1 dag :thumbup

vanmorgen een goudkleurige manta cc die reed bij leidschendam -zuid en ging rechts af de vlietweg op iemand van hier manta zag er netjes uit :thumbup:thumbup

en vanmiddag op de bergweg een blauwe manta met kenteken beginnend met 54-kz- of dergelijks kon hem niet duidelijk lezen die reed achter een golf aan was rond 17;10 ongeveer ;)

Donderdag op industrieterrein Nijkerk, tegen de avond een donkergroene/antraciete Manta B staat daar wel vaker bij een bedrijf, genaamd Rehmu ofzoiets, een beetje onleesbaar logo iig.

Vandaag gespot in Berkel..

Was alleen geen bestuurder in de buurt te vinden..

DSC00134.jpg

Originally posted by tcat

Vandaag gespot in Berkel..

Was alleen geen bestuurder in de buurt te vinden..

DSC00134.jpg

zo ziet er leuk uit

niet even aangebeld

leuk ding om een zespitter in te gooien:wub

Gisteren gespot in Nieuwegein een Manta GSi volgens mij wit van kleur.

Ik stond te tanken met een i200 bij de Shell aan de Plettenburgerbaan was rond 19:00 uur

Terug
Naar boven