• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Gespot in Luttelgeest, een grijze CC met blauwe velgen, er zat iemand aan boord met een bril, maar die mag wel om een nieuwe uit :P :D

Verder nog een vrij afzichtelijke geel kadett C sedan met de uitbouwset van een coupé van Lexmaul (volgens mij) en met smalle bandjes.

Hulde aan deze eigenaar, zelden zo onder de indruk geweest van iemand anders zijn persoonlijke smaak. :thumbup.

vandaag rond een uur of 2 [denk ik] gespot in Weert

een Manta B1, oranje met skai dak en blauwe platen [was te ver weg, kon het kenteken niet lezen]

reed op de weg van de Mac naar Weert centrum..

ik was aan het werk [bij Vtech] en toen ik naar buiten keek zag ik toevallig die wagen voorbij komen :thumbup

Origineel gepost door henk 400rr

Gespot in Luttelgeest, een grijze CC met blauwe velgen, er zat iemand aan boord met een bril, maar die mag wel om een nieuwe uit :P :D

M

A

N

T

A

D

E

V

I

L

Originally posted by henk 400rr

Verder nog een vrij afzichtelijke geel kadett C sedan met de uitbouwset van een coupé van Lexmaul (volgens mij) en met smalle bandjes.

Hulde aan deze eigenaar, zelden zo onder de indruk geweest van iemand anders zijn persoonlijke smaak. :thumbup.

hey henk zullen we dan samen een nieuwe halen wand het zijn groene wielen;)

was zeker zondag toen ik de manta weer even uit liet rondje dorp hem warm laten draaien

ja die gele is van een broertje van een maatje van me

is een mattig extreem met een opgefokte 2200

maar helaas zonder passende wielen en klepspoiler

en niet mooi gespoten

Ah ja, mattig, kon even niet op de naam komen.

Dat setje was eigenlijk voor een coupe bedoeld en over die kleur van de velgen valt te twisten, 1 van ons tweeën is kleurenblind blijkbaar, op zich heb je daar geen nieuwe bril voor nodig :D

tja ik vind ze groen jij blauw:P

kijken of we bijstand krijgen

zijn deze groen of blauw

manta3.01.JPG

Origineel gepost door mantadevil

zijn deze groen of blauw

manta3.01.JPG

Dat model zag ik zaterdagavond op de a6. Of jij het was is mij onbekend, maar dit is hetzelfde model :P

Het lijkt mij meer blauw toe, of het moet een hele aparte kleur groen zijn.

Er was vroeger een manta die gespoten was aan de hand van een kleur op een WC-spuitbus, daar was ook altijd de vraag over of het nu blauw was of groen.

Dezelfde toevallig?

tsja wat zal ik er over zeggen ik heb zelf een lantra als gezins auto en die ziet er ook blauw uit maar is groen dus ik zeg denk ik maar niks over de velgen :P

Originally posted by Airwave

zijn deze groen of blauw

manta3.01.JPG

Dat model zag ik zaterdagavond op de a6. Of jij het was is mij onbekend, maar dit is hetzelfde model :P

waar was dat op de a6 dan ????

zijn deze groen of blauw

manta3.01.JPG

Afslag UrkNagele? :hmmz

Ach ik heb vroeger een manta gehad die oranje was, ook zo op kenteken stond maar qua kleurnummer rood was, om exact te zijn "manderijn rood" nu mag men mij uitleggen of een manderijn nu rood is of oranje.

Ik hou het op oranje :P

En ik blijf het nog steeds blauw vinden :D

Origineel gepost door henk 400rr

Ach ik heb vroeger een manta gehad die oranje was, ook zo op kenteken stond maar qua kleurnummer rood was, om exact te zijn "manderijn rood" nu mag men mij uitleggen of een manderijn nu rood is of oranje.

Ik hou het op oranje :P

En ik blijf het nog steeds blauw vinden :D

Mijn pa's Grandis is een paars variant. Staat rood op het kenteken :hmmz

Origineel gepost door Ghanz

in lutten meende ik dat ie stond.. (vlakbij dedemsvaart )

volgens mij ken ik die auto wel ja..zal eens na gaan..

trouwens een tijdje terug werd er ook ergens gepost dan een gele met 400 uitbouw schade had... omgeving almelo.. zal het de zelfde wagen betreffen??

Dat is hem niet , deze staat al tig jaren in de schuur in M'heem city. Uitbouw heb ik er minstens 7 jaar geleden al afgesloopt. Is een 6-cil, blok (24V) ooit erin laten zetten door J.H Tuning uut Limburg.

Zocht eigenlijk de eigenaar die het 6-cil op kenteken heeft gezet. Trouwens die uitbouw stond laatst wel op marktplaats.

zijn deze groen of blauw

manta3.01.JPG

Afslag UrkNagele? :hmmz

denk dat ik wel weet welke jij bebdoeld

dat is een vauxhall cavalier en komt daar inderdaad uit de buurt weg

Terug
Naar boven