• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vannacht om 00:10 op de A58 thv Best een rood/oranje A manta [met lamellen]

kenteken 56-26-SM

iemand van hier? :hmmz:thumbup

Gister een rode B1 gespot in Hyppolytushoef. Stond bij een spuiterij vlakbij Motorport geparkeerd.

En gister een hele mooie A-manta op de Voorweg in Schoorl

:agent

werdt me vandaag verteld dat er in mariënberg (bie hardenberg) op de

parkeerplaats nabij TSM een witte manta B, reeds een aantal malen

gespot is..

auto wordt omgeschreven als zijnde wit met stickers...

net een stickervel :D

en een woord op de deuren volgens de persoon die de auto al diverse malen gezien had.. betreft het misschien hier iemand van dit forum

of is het mischien een bekende auto?

Origineel gepost door diplomanta

vandaag in twello op parkeerplaats rode b1 met spoiler en cupvelgen DN-27.......

iemand van hier?

ik ben ook ff langsgereden.. hij stond er nog:thumbup

een mooie kleur rood trouwens

ssa40622ot5.jpg

De rode manta in twello is van mij. Mijn vriendin neemt hem vaak mee naar het werk (C 1000). de kleur is ferrari rood mooie felle kleur rood.

Origineel gepost door joan

De rode manta in twello is van mij. Mijn vriendin neemt hem vaak mee naar het werk (C 1000). de kleur is ferrari rood mooie felle kleur rood.

aha vandaar.. had er al wel over gehoord dat er nog een rode manta reed in twello.. maar ik had m nog niet gezien.

ziet er goed :thumbup

Origineel gepost door joan

En jij woont in Laren ??? Heb daar nog nooit een Manta gezien. Ik rij iedere dag in een witte A Ascona langs Laren ;)

Ik woon tussen laren en holten,dus niet in de bebouwde kom. Mischien daarom dat je hem nooit gezien hebt? Ik heb deze manta ook nog niet zo erg lang. Rij maar eens binnendoor van laren naar holten

Gespot in mijn achterkijkspiegel, een zeer mooie A-Manta. Je reed achter mij vanaf Haaksbergen naar Hengelo. Ik reed dus in die gifgroene B-Ascona. Zeeeeer fraai exemplaar. :wors:wub:wors

gisteren gespot in veghel op het heilig hart plein een gifgroene manta

a met side pipes vette bak was da

en vandaag op de pc hoofdlaan in eindhoven een super mooi orgineel manta a goud kleurig zag er als nieuw uit

iemand bekend hiermee

vanmorgen op de noorderlaan in antwerpen (richting ekeren)

een blauwe B met ats cup velgen, 400 spoiler op de koffer, en dikke irmscher bumper. zag er nog een zeer mooie manta uit.

Origineel gepost door lesley

vanmorgen op de noorderlaan in antwerpen (richting ekeren)

een blauwe B met ats cup velgen, 400 spoiler op de koffer, en dikke irmscher bumper. zag er nog een zeer mooie manta uit.

toch zonde dat ik weet pech had dat ik enkele straten verder was ipv waar die manta voorbij kwam :P:P

hey mensen kon wel eens een witte manta b tegen gekomen tussen woudenberg en scherpezeel bij ons prov. utrecht kent eimand hem meschien hier ???

zou hem wel eens wille spreke :P

Wat is het voor een uitvoering?

Als het een i200 is dan kan het zijn dat ik dat ben, ik rij wel eens om de file vanaf Ede naar Nieuwegein te omzeilen een stuk over de provinciale weg richting Zeist.

Mvg Patrick

Vanmiddag tussen 13.30/13.45 uur een antracietgrijze manta B

RX-37-** deze reed op de huizingalaan vanuit industrieterrein Ekkersrijt Son en Breugel.. had een mooie sound uit de uitlaat.

Wie kend hem?

nova

Origineel gepost door City

Als het een i200 is dan kan het zijn dat ik dat ben, ik rij wel eens om de file vanaf Ede naar Nieuwegein te omzeilen een stuk over de provinciale weg richting Zeist.

Mvg Patrick

Ik hebje nog niet gespot in nieuwegein....

in welke buurt kom je meestal

er rijden hier zover ik weet in nieuwegein twee manta`s

die van en een blauwe, met wit

Origineel gepost door City

Mvg Patrick

oke ou maar zo kunnen mar als dat zo is heb jij mij ook wel gezien rij zelf een manta cc / polo paars met een 128 diciebel toeter king:er onder en heb wel na hem / of jouw getoetered en hij terug effe zwaaien en door rijden :P:thumbup

van het wiekend in de parkeergarage van de jaarbeurs in utrecht.

een manta A blauw. iemand van hiero????.

vande week was ik aan het werk op de leenderweg in eindhoven komt er een piep geluit van de stoplichten op de hoek af.

en nog geen seconde later sjeest er een oranje/rode A manta voor bij richting de A67/A2 deze zag er ook netjes uit zo vlug as ik kon zien

ook iemand van hier toevallig????

Terug
Naar boven