• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door Ghanz

Origineel gepost door MantaTeamTwello

Origineel gepost door Ghanz

vandaag soefde dr op de langewijk in dedemsvaart weer de blauwe manta b coupe langs...

een blauwe manta met witte velgen (als die er nog onder zitten)

manta b1 met uitgebouwde wielkast randjes (smalle irmscher)????

dan ken k de auto wel:angel

nee blauwe exclusief :cool:

aha nee dat was dan niet degene die ik dacht

DSC00639.jpg

DSC00640.jpg

DSC00641.jpg

DSC00642.jpg

:wub:wub:wub gespot vandaag

Zat ik te zoeken naar een leuk humoristisch klein koekblik, om eens te kijken wat ze kosten, voor als ik tijdelijk vervoer nodig heb tijdens de restauratie van mijn Manta, kom ik ineens een manta tegen op de foto... Check het rechter plaatje

doe maar klikken

Originally posted by The_Undertaker

Zat ik te zoeken naar een leuk humoristisch klein koekblik, om eens te kijken wat ze kosten, voor als ik tijdelijk vervoer nodig heb tijdens de restauratie van mijn Manta, kom ik ineens een manta tegen op de foto... Check het rechter plaatje

doe maar klikken

whahahahah das mijn manta :thumbup

die daf ik nan mijn vader :P

whahahaha, lekker :D

PS. mensjes, sinds gisteren ben ik ook weer te spotten in t zuiden van t land :P

ze rijdt weer. grijs met vinyl zwart topje en mooie "ford"velgjes eronder :angel

Origineel gepost door mantadevil

Originally posted by The_Undertaker

doe maar klikken

whahahahah das mijn manta :thumbup

die daf ik nan mijn vader :P

Haha, da's dan wel humor ja :)

Zaterdag ochtend gespot op de A12 van utrecht richting arnhem een oranje A ascona op een autoambulance misschien iemand

van hier,ik kwam voorbij rijden in een zwarte Alfa 156 en stak de duim nog op.

En zondag gespot in de buurt van mijdrecht een gele A manta met mistlampen op de voorbumper

we kwamen je voorbij met een witte i200 bij het stoplicht in amstelhoek/uithoorn.

mvg Patrick

vandaag bij de Baar trucks in Twello een bruine manta b cc (VAUXHALL)

ik kwam rond half 5 langs rijden met de commodore heb ff extra rondje gereden:thumbup

ik ben denk ik ook gespot, door een nederlandse truck hier in engeland die me tegemoed kwam en ze groot licht flitste en ze duim opstak:thumbup:thumbup

Originally posted by voederbiet

ik ben denk ik ook gespot, door een nederlandse truck hier in engeland die me tegemoed kwam en ze groot licht flitste en ze duim opstak:thumbup:thumbup

was je met de manta dan ??? en in welke plaats

maat van me is het weekend met de truck naar londen geweest

Net een grijze B Manta GSI gespot in Ermelo, reed op de rotonde richting Putten, zag er goed uit. Ik reed in mijn witte B Manta, en toeterde.

vrijdag middag gespot een oranje manta a bij een supermarkt tegen over een benzinepomp

en vrijdag avond een groen manta a bij hezemans karting in eidhoven zag er niet perfect uit maar een mooi exemplaar van te maken

Origineel gepost door The_Undertaker

Net een grijze B Manta GSI gespot in Ermelo, reed op de rotonde richting Putten, zag er goed uit. Ik reed in mijn witte B Manta, en toeterde.

Was de grijze i200 van frederick

Zag er goed uit, maar wel jammer van dat 'kale kontje'(klein spoilerlipje en smal achterbumpertje) als ik het goed zag in de vlucht, maar goed, hij zag er voor de rest wel erg strak uit.

Terug
Naar boven