• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vandaag gespot in een schuur

TE 2800 uitbouw met 3.0 op kenteken

Afb031.jpg

Ze zijn bezig geweest 2 jaar geleden om de manta te kopen, maar de eigenaar wilde er toen niet vanaf. Misschien nu wel, maar ze weten niet meer van wie de manta is.

Origineel gepost door mantamafkees01

p.s.

als het een donkergrijze was , dan kon je mij wel eens hebben gezien , moest snel ff naar markelo tussen de buien door. :angel

Gisteren reed ik achter een Manta B CC. Hij kwam van de kant van ruurlo richting Neede. Ik dr achteraan natuurlijk maar hij sloeg af bij de olde molle en ik moest rechtdoor. Hij had denk ik haast want ik kon hem gewoon niet bijhouden!!

Nee, die van jou ken ik wel. Dit was een bruine. Ik weet ook wel waar jij woont, ik heb vlak bij jou een keuken bezorgt. Ik heb toen nog luid getoetert. Is wel zon jaartje geleden denk ik! Was een kennis van Logan!! :thumbup

Yep , dat heeft logan me al eens verteld dat was hier op de hoek geloof ik.

trouwens die bruine ben ik niet tegen gekomen ..... helaas

vandaag gespot verschillende manta,s bij elkaar ergens op een camping in het brabantse soerendonk nog een paar mooie fototjes gemaakt

ja klopt beaten stonden een paar mooie exemplaren tussen maar dat atje van jou ziet er ook verrekes goed uit toch maar even op de foto gelegd

Origineel gepost door mantamafkees01

p.s.

Gisteren reed ik achter een Manta B CC. Hij kwam van de kant van ruurlo richting Neede. Ik dr achteraan natuurlijk maar hij sloeg af bij de olde molle en ik moest rechtdoor. Hij had denk ik haast want ik kon hem gewoon niet bijhouden!!

Wat wil je, er hangt een lief klein 16 flappertje in 173pk ;):jerry

Dus weer een partij OF'ers op het weekend geweest?

Weet ik nu nog niet wie wie was ;)

Maar was idd een mooie opkomst, en het weer viel ook best mee.

Op de terus weg ergens bij Tilburg nog een gele en blauwe A zien staan op een parkeerplaats langs de snelweg

vanmiddag 2 maal een manta b coupe gespot

allebei in westerhaar vriescheveenschewijk.. pfff wat een plaatsnaam hey :D

de ene betreft een blauwe geesie met van die grote lampen bovenop de voorbumper, en goede hoop dat het vandaag droog zal blijven, z`n raampie stond open :D

de ander is de "bekende"zwarte manta van mp welke al diverse malen te koop aan is geboden, telkens voor 250 euro minder als de periode ervoor :D

zwart met jalouzie :wors op achterruit en blauwe, dubbele, koplampen

:cool:

Originally posted by mantastijn

Vandaag gespot tijdens een puzzelrit van Lunatic Opel Freaks (omgeving Reusel)...

t zijn bekenden maartoch ff een plaatje:P:D

IMG_0295.jpg

IMG_0296.jpg

en nog een i200, maar ik heb er helaas geen foto's van...

Origineel gepost door mantastijn

Origineel gepost door Manta-aero

Originally posted by bramm

net een donkergroene met ascona voorkant als ik me nie vergis wast toch een manta ja. in oirschot btw

Die heeft mijn broer ooit gemaakt samen voor/met de vorige eigenaar. Zag dat de auto pas van eigenaar is gewisseld op de RDW site. Reed eerst rond in Ede dus.

Is bekend!!king:

Is van een vriend van me. en die heeft em inderdaad pas een paar weken.

praatje bij plaatje (da is de middelste van de drie)

IMG_0297.jpg

Ik heb nog ergens foto's van het spuiten van deze auto, helaas wilde de eigenaar niet dat de hele auto gespoten werd (is wel te zien helaas :() en wist hij niet welke kleur het was.

Dit was de auto trouwens zonder de Ascona neus.

P1010059.jpg

Een mooie sport spoiler+bumper of een 400 bumper zou de Ascona neus veel meer tot zijn recht doen komen.

idd vet veel manta`s gespot op soerendonk camping was zelf ook van de partij en was zeker geslaagt weekend alleen jammer dat me kadett nog niet verkocht is anders was ik ook met een manta geweest :(

Terug
Naar boven