• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

na nog 3x met de trein er langs te zijn geweest heb ik nog iets betere foto's , deze manta staat al een poos weg te roesten naast een boerderij bij het treinstation lichtevoorde/groenlo

mantab1bi1.jpg

mantab2sq9.jpg

vandaag gespot in rotterdam een gele b manta gsi geloof ik zag er heel erg netjes uit hij sloeg af en ging een parkeer garage in misschien iemand van hier???? heb geen foto of kenteken gegevens want kenteken herinner ik me nie meer :(

had er aardig knalpot onder iedergeval

Origineel gepost door commodore_GS_72

na nog 3x met de trein er langs te zijn geweest heb ik nog iets betere foto's , deze manta staat al een poos weg te roesten naast een boerderij bij het treinstation lichtevoorde/groenlo

mantab1bi1.jpg

mantab2sq9.jpg

Das in Lievelde, ik heb daar wel eens onderdelen gehaald. Goed volk! Dat is een oom van Edwin ( die jongen met die gele 400 CC uit Almelo) Staan d'r nog wel meer in die schuur en die staat nogal vol met manta's en andere kroam vandaar dat ie buiten staat!

Origineel gepost door mantastijn

Vandaag gespot tijdens een puzzelrit van Lunatic Opel Freaks (omgeving Reusel)...

t zijn bekenden maartoch ff een plaatje:P:D

IMG_0295.jpg

IMG_0296.jpg

en nog een i200, maar ik heb er helaas geen foto's van...

Is van een vriend van me. en die heeft em inderdaad pas een paar weken.

[/quote]

Het front van die blauwe manta,is dat custom made of kun je dat kopen.Daarmee bedoel ik dus die grill en die speciale lampen.

twee weken geleden op Watou's good old time(r)s

wat een leuke navigatierit, meer dan 100 oldies en de opels :thumbupwaren goed vertegenwoordigd

DSC_5078.jpg

DSC_5150.jpg

DSC_5149.jpg

DSC_5063.jpg

DSC_5088.jpg

en nog een eigen foto van onze eigen daily rides :wub

dailyoldie.JPG

ika.JPG

de ander is de "bekende"zwarte manta van mp welke al diverse malen te koop aan is geboden, telkens voor 250 euro minder als de periode ervoor :D

zwart met jalouzie :wors op achterruit en blauwe, dubbele, koplampen

:cool:

Heeft iemand foto's van deze manta?

Gisteren in Ninove,belgie een witte opel manta b met chrome bumpers gespot.Was mooi maar de lak moest eens opgefrist worden.

Vanmorgen rond 8.30u op de A32, ter hoogte van Meppel:

Een rode B-Manta, met stickers erop van Roadrunner...

Zat een mevrouw aan het stuur.

Auto zag er verder nog prima uit zo op het oog....

Vrijdagmiddag rond 15.15 vlakbij Kleef Duitsland... een rode Manta B YD-20-?? ofzo... zat dacht ik een oudere man achter het stuur... of iemand met hoogblond haar :D

Zag er netjes uit... in een flits dan, want ik ging richting Kleef en die Manta richting autobaan

vanmiddag bij het gemeentehuis in hardenberg een blauwe manta a

op de parkeerplaats ...

ik was er ook ff maar kwam er vervolgens achter dat die achterlijke ambtenaren daar om 3 uur al stoppen met werken :thumbdown

Origineel gepost door Ghanz

vanmiddag bij het gemeentehuis in hardenberg een blauwe manta a

op de parkeerplaats ...

ik was er ook ff maar kwam er vervolgens achter dat die achterlijke ambtenaren daar om 3 uur al stoppen met werken :thumbdown

je hebt er gister wel meer gespot:P trouwens ik gister ook nog een blauw groen achtige:p

ok fokko je vroeg erom :P

gister avond in hoogenweg, onder andere..:

een knal oranje manta B1 coupe

en een gele manta B1 coupe

en een oker gele manta A

:P :P

Origineel gepost door Ghanz

ok fokko je vroeg erom :P

gister avond in hoogenweg, onder andere..:

een knal oranje manta B1 coupe

en een gele manta B1 coupe

en een oker gele manta A

:P :P

ff een toevoeging:p

een knal oranje manta B1 coupe op lpg 1976 tevens te koop:P

vroag eens geld :P :P voor die hup holland hup bolide :P :P

MET ACHTERRAAM JALOUZIE EN TREKHAAK :jerry :jerry

(maar wel in het te koop gedeelte :angel)

Terug
Naar boven