• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door Beaten

Origineel gepost door Dirk

en waar zijn de :kewlpics?

had mijn camera niet bij helaas :(

[ook zeer uitzonderlijk dat ik dat ding niet bijhad :P]

ja was een kei van een wagen heb een hele mooie foto van hem gemaakt maar ik weet niet hoe ik hem hier online moet zetten heb trouwens op de kp stiphout nog even met zijn vrouw staan te kletsen

standaard wittige manta 1.8S net vanaf ring rotterdam richting den haag (ter hoogte van de traject controle @ woerden)

3 maal B Manta's op 1 kruispunt. 1 maal ikke dus met m'n rode b1, 1 maal nog een rode b1 maar met zwart dak en een grijze manta b gt, gsi of gte. Was wel gaaf en was volgns mij de enigste die het in de gaten had!! :wub

Op het kruispunt in Hengelo O Zuid.:thumbup

Origineel gepost door opelmanta29

afgelopen donderdag middag een okergele a manta op het terrein van Corus staal in Ijmuiden

ik dacht dat ik de enige was op dat terrein.

wie weet wie het is

Die is van Ron Zuurbier ;) Wel bekend bij de meesten van de OMCN

afgelopen weekend in oirschot een B-cc berlinetta bij de elerally, vandaag in ehv een oranje a-tje, mooi wagentje. hij moest voor me wachten bij eht zebrapad :P

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

vandaag kwart over 5 gespot rode b1 Manta met een Mafkees achter het stuur :jerry

Waarin reed je dan? Zwaai dan!! :P

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Ook gister in Lochem bij de brug een blauw/paarse B gespot :thumbup

Klopt, was Martin. Woont in Ruurlo en is niet actief op het internet maar wel ware liefhebber!!!

tussen venray en Ysselsteyn [de N270 heet die weg volgens mij]

stond bij een bedrijf een rood/paars achtige A manta [met een grijze grille]

en volgens mij heeft hij heel lang tekoop gestaan op Marktplaats [van iemand uit Smilde]

Iemand van hier?

[en in bakel zag ik weer de blauwe B manta staan met grijze bumpers, staat ook al een tijdje tekoop op marktplaats.. de naam was iets van Sauvas dacht ik..] :hmmz

gisteren een rode manta b oldie tegengekomen niet ver van de damppoort stond daar geparkeerd niet ver van de vaart

weten jullie wie dat kan zijn? hij had een O plaat

en net rond een uur of 5, reed ik met mijn eigen manta een andere A manta tegemoet in someren heide :thumbup

bruin/beige met een skai dak, en een aanhanger erachter :P

maar de auto zelf zag er wel heel mooi uit! :thumbup

vanmiddag rond 17:15 op de steenwijkerweg,

tussen de witte paarden en de oprit naar A32

een zwart met groene Manta-A met een verhoging op de motorkap

en ik meende ook een verbredingsset

beaten deze komt uit liessel denk ik.

daar rijd er een rond en die is van de week alsmaar aan het rond banjeren met een aanhangwagen omdat hij aan het verbouwen is.

:hmmzmischien is die wel die richting op geweest om materiaal te halen.

dit is overigens een manta in nieuw staat:o:wub

laatst bij de opel dieler in helmond.

een donker blauwe manta B met blauwe kentekenplaaten.

die reed net weg toen ik aan kwam.

ik heb nog wel de oud eigenaar van mijn kadett gsi gesproken die kwam ik daar tegen met een blauw/groene vectra 2,5 V6

Terug
Naar boven