• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Gistermorgen een blauw-metallic gespoten Manta B in Eibergen gespot; ging de J.W. Hagemanstraat in, vanaf de verkeerslichten. Van jullie, ICEQUEEN_Manta_Logan?

Zat zelf in de Renault Clio van mijn vrouw…:agent

Vandaag rond 16.45 in Neede een oker gele A-manta met een blauw kenteken gespot. (zag er goed uit) :thumbup

Hij of zij reed langs mij heen toen ik op een bak chinees stond te wachten in de dorpstraat .

Origineel gepost door Mikie

Een witte manta gespot, deze had een irmscher plaat tussen de lampen, geen spoiler en een blauwe rothmans streep onderin lopen, mooie velgen eronder en erg laag

de manta reed gisteren rond 18:00 van zeist(slot zeist) naar bunnik. ik zelf fietste daar op het fietspad richting huis.

later in nieuwegein pak een beet 30 minuten later, fiets ik net de tunnel uit voor de grote klim de brug over, komt dezelfde manta daar weer langs :wors, dit was van het industrieterein laaggraven richting nieuwegein..

Dat was ik. ik kwam van me werk af in Ede en ik had de binnen door weg genomen want op de snelweg was het druk en later kwam ik van de Mac af.

Groeten Patrick

Origineel gepost door Weerwolf

Gistermorgen een blauw-metallic gespoten Manta B in Eibergen gespot; ging de J.W. Hagemanstraat in, vanaf de verkeerslichten. Van jullie, ICEQUEEN_Manta_Logan?

Zat zelf in de Renault Clio van mijn vrouw…:agent

Ja dat was ik :P werkend voor de KPN :wors

Kleur is parelmoer grijs met blauwe tint :angel

Origineel gepost door City

Een witte manta gespot, deze had een irmscher plaat tussen de lampen, geen spoiler en een blauwe rothmans streep onderin lopen, mooie velgen eronder en erg laag

de manta reed gisteren rond 18:00 van zeist(slot zeist) naar bunnik. ik zelf fietste daar op het fietspad richting huis.

later in nieuwegein pak een beet 30 minuten later, fiets ik net de tunnel uit voor de grote klim de brug over, komt dezelfde manta daar weer langs :wors, dit was van het industrieterein laaggraven richting nieuwegein..

Dat was ik. ik kwam van me werk af in Ede en ik had de binnen door weg genomen want op de snelweg was het druk en later kwam ik van de Mac af.

Groeten Patrick

ik zelf kwam van me werk in zeist.

ik rij dagelijks met de manta deze route, alleen die dag toevallig niet :D. na de vakantie gaat ik ook weer op de fiets.

ik ben je helaas nog niet eerder tegen gekomen in nieuwegein :( waar in nieuwegein woon je of was je toevallig in nieuwegein ???:agent

Vandaag gespot. Een monaco blauwe B-Manta met een knappe dame achter het stuur, met andere woorden, een hele mooie combinatie .:wub:wub:wub Zij reed bij Hengelo Zuid de snelweg op, we zwaaiden en toeterden nog naar elkaar. :thumbup

Gespot net precies op tv met de tros in het progamma laat ze maar lachen, ze hadden het over het programma de eerste de beste en lieten beelden zien hoe zoveel mogelijk agenten op een motor moesten klimmen, op de achtergrond reed een zilveren Manta B mee. :thumbup

Origineel gepost door mantamafkees01

Vandaag gespot. Een monaco blauwe B-Manta met een knappe dame achter het stuur, met andere woorden, een hele mooie combinatie .:wub:wub:wub Zij reed bij Hengelo Zuid de snelweg op, we zwaaiden en toeterden nog naar elkaar. :thumbup

Daar zie nou nooit een manta en zeker niet met een mooie vrouw erin:P

Rij je daar vaker mantamafkees? Waar rijdt je dan mee?

Origineel gepost door City

Groeten Patrick

ik zelf kwam van me werk in zeist.

ik rij dagelijks met de manta deze route, alleen die dag toevallig niet :D. na de vakantie gaat ik ook weer op de fiets.

ik ben je helaas nog niet eerder tegen gekomen in nieuwegein :( waar in nieuwegein woon je of was je toevallig in nieuwegein ???:agent

Mijn vriendin woont in nieuwegein.

Dus ik ben er iedere week wel een dag(weekend en avond) of 3 tot 4 te vinden.

Ik zie zelden manta's in nieuwegein.

mvg Patrick

Origineel gepost door henkjan_80

Daar zie nou nooit een manta en zeker niet met een mooie vrouw erin:P

Rij je daar vaker mantamafkees? Waar rijdt je dan mee?

Ik rij daar met een rode B1, ik werk bij Jowitherm das in de robijnstraat. Tegenover de Makro. Mijn Manta is mijn dagelijks vervoer en kom redelijk vaak opel youngtimers tegen hoor.

Dan moet ik toch eens beter gaan opletten. Ik werk bij Baan Twente en maak proefritten daar in de buurt dus wachten af

Ik had vandaag toevallig mijn eigen manta bij me, moest even apk op

Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.

Ik zal es kijken of de foto gelukt is.

Origineel gepost door henk 400rr

Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.

Ben benieuwd wat voor mercedes dr voor stond, als het degene denk die het was weet ik ook wat voor Manta het was! :wub

Dan moet ik toch eens beter gaan opletten. Ik werk bij Baan Twente en maak proefritten daar in de buurt dus wachten af

Waar rij je normaal in dan? Ik zie wel een een C-Coupé die kant op rijden.

Origineel gepost door henk 400rr

Ben benieuwd wat voor mercedes dr voor stond, als het degene denk die het was weet ik ook wat voor Manta het was! :wub

Niet zo beste foto's van de Manta:

mantatrailerke0.jpg

Mijn vrouw heeft wat verzuimd om foto's van de voorkant te nemen, maar (als ik me hem goed voor de geest heb) het was ongeveer zo'n model in de kleur grijs of grijs-blauwig:

6b9c24a02f7395480bb5e1f962663bb3.jpg

Waar rij je normaal in dan? Ik zie wel een een C-Coupé die kant op rijden.

Normaal rijd ik in een zwarte Golf III tdi. De oude opels zijn voor de hobby

En als je een groene C-coupé bedoelt, dan kan kloppen daar rijdt m'n collega mee

Terug
Naar boven