• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door henk 400rr

Origineel gepost door mantamafkees01

Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.

Ik zal es kijken of de foto gelukt is.

Ben benieuwd wat voor mercedes dr voor stond, als het degene denk die het was weet ik ook wat voor Manta het was! :wub

Niet zo beste foto's van de Manta:

mantatrailerke0.jpg

Mijn vrouw heeft wat verzuimd om foto's van de voorkant te nemen, maar (als ik me hem goed voor de geest heb) het was ongeveer zo'n model in de kleur grijs of grijs-blauwig:

6b9c24a02f7395480bb5e1f962663bb3.jpg

hm... ben wel benieuwd welke motor er in die manta ligt... :cool:

Origineel gepost door Ghanz

Origineel gepost door mantamafkees01

Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.

Ik zal es kijken of de foto gelukt is.

Ben benieuwd wat voor mercedes dr voor stond, als het degene denk die het was weet ik ook wat voor Manta het was! :wub

Niet zo beste foto's van de Manta:

mantatrailerke0.jpg

Mijn vrouw heeft wat verzuimd om foto's van de voorkant te nemen, maar (als ik me hem goed voor de geest heb) het was ongeveer zo'n model in de kleur grijs of grijs-blauwig:

6b9c24a02f7395480bb5e1f962663bb3.jpg

hm... ben wel benieuwd welke motor er in die manta ligt... :cool:

Jalouzie:P

neej fokkow dr zit geen jalouzie op.. volgens mij ken ik die eigenaar en daar heb ik nog een appeltje mee te schillen ;)

Op die manta zit wel degelijk een jaloezie (achterraam), van voren leek hij me wat aan de hoge kant om een motor te hebben, maar het zou kunnen dat deze wel 1 heeft.

ik zou ook zeggen dat er geen motor in licht aan hoe die staat... Mar een 4x4 manta stond ook zo in t clubblad... Mar dat zal wel niet, heeft wel goed in de bagger gezeten zo te zien...:P

verrek.. zag het net ook dat er wel degelijk een jalouzie opzit...

fokkow.. je had gelijk :D mooi spul he :P

vanmorgen rond 8:00 reed ik langs het kanaal tussen Helmond en Weert [de N266] een donkerblauwe a manta tegemoet

met een jongedame achter het stuur :)

iemand bekend hier?

vanmiddag.. achterin de middag op de dijk tussen lelystad en enkhuizen aan de zijde van lelystad een donker rode b1.. kwam me tegemoet gereden, ik richting lelystad...

verder vandaag in Winkel nog een paarse CC gespot met een ECHT dik blok erin,, en een heel eindje verder maar liefst 3 manta`s tegelijk....

moet wel zeggen dat geen van allen liep op dat moment :P :P :P :P :P

Origineel gepost door Ghanz

vanmiddag.. achterin de middag op de dijk tussen lelystad en enkhuizen aan de zijde van lelystad een donker rode b1.. kwam me tegemoet gereden, ik richting lelystad...

verder vandaag in Winkel nog een paarse CC gespot met een ECHT dik blok erin,, en een heel eindje verder maar liefst 3 manta`s tegelijk....

moet wel zeggen dat geen van allen liep op dat moment :P :P :P :P :P

maar net na je weg was weer wel

gespot voor me huis, een raar kleurtje metallic groene manta met jaloezie:jerry

Origineel gepost door voederbiet

gespot voor me huis, een raar kleurtje metallic groene manta met jaloezie:jerry

deze soms ?? :P

PIC00006.jpg

moest gewoon ff plaatje schieten daar :D :D

het is trouwens een blauwe kleur, stond ie wat meer in de zon dan leek ie paars ;)

nee zat te denken aan van dat kunstgras

nee grapje,zokwam ik van de week wel een peugeot partner tegen

miss in gt/e kleuren black magic ofzo nog even kijken.

maar ben nu p vakantie groeten mike

vanmiddag rond een uur of 4 [denk ik] bij Asten

een bruine A manta, zag er nog erg netjes uit :thumbup

[ik reed in een blauw busje met caravan erachter..]

ik groette, en de beste man groette terug :thumbup

rijden echt veel A manta's rond hierzo, maar bijna niemand van het forum :(

daarnet rond 20.00u in schoten(nabij antwerpen) een zilvere of witte(laag staande zon) cc B1 heb zelf nog gorede dag gezegd :thumbup

Terug
Naar boven