• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

gespot witte manta a

woensdag 25 juli aan het begin van oldenzaal uurtje of half 8 in de avond.

ik zat bij iemand in de auto en reed onder een viaduct toen ik een fijne bulderende motor hoorde, ik dacht, eens kijken, is vast een vette bak,

en jawel , een witte opel manta a stoof mij heel snel voorbij.

iemand van hier?

zou leuk staan bij mijn zwarte a ;)

vanmorgen een grijs/witte A manta [GTE kleuren] langs het kanaal tussen helmond en veghel gespot :thumbup

deze week al 3 nieuwe A manta's gespot hier in de regio :o

paar weken terug in amsterdam op het ndsm terein een manta cabrio op de brug

was net nieuw gespoten en moest nog afgebouwd worden stond er voor de apk

zag er zeer goed uit :thumbup

kwam afgelopen donderdag me ouwe manta nog tegen :o

tjeeeeeeeeeeeee wat zonde...... gewoon jammer maar smaken verschillen...

eerst een foto uit de ouwe doos...

32-NZ-77.jpg

deze foto heb ik via R. Koster.

toen ik de auto had zag die er als volgt uit..

Afbeelding510.jpg

Afbeeldingc.jpg

:wub

maar nu....

Af025.jpg

Af024.jpg

Af023.jpg

die kerel die m kochte... was er helemaal gek op toen ie m kwam halen :D

voor z`n zoon die bijna het rijbewijs had...

zag m wel lopen in de winkel, met een dame en 2 kleine kinderen.. dus of zijn verhaal wel klopte weet ik niet,

heb er wel ff om gelachen.... stel dat het niet klopt..

waarom zeg je het dan :D

de binnenpanelen die ik er destijds ingehangen heb zaten er nog in... met plakband op de speaker gaten :jerry

staat te koop op marktplaats met vermelding van nieuw hemeltje.. mocht dat echt vervangen wezen.. dan is ie nu weer aan vervanging toe, tjee wat hangt dat ding er in....

gewoon jammer.

overigens... er zat laswerk aan de auto maar of dat ook gebeurt is vraag ik me af... tis moar da`j t weet ..

verder wel een leuk ding om te zien op foto maar je weet het.... foto`s zijn altijd beter ... helaas...

vanmiddag op parkeer terein.. euh modderpoel van de zwarte cross

een rode b manta ... voederbiet :D

en een donker blauwe B

verder nog wel wat andere opel oldi`s

Origineel gepost door Ghanz

Af024.jpg

Is dat je vrouw/vriendin die op de foto staat?

afgelopen vrijdag, valkbij vroagender, een blauwe gsi exclusive

en vandaag in de prutpoel nog een rode gsi, dacht eerst zelf he, hebbe ze me manta verplaatst:wtf, maar het was toch een andere:jerry

Origineel gepost door Ghanz

die kerel die m kochte... was er helemaal gek op toen ie m kwam halen :D

voor z`n zoon die bijna het rijbewijs had...

zag m wel lopen in de winkel, met een dame en 2 kleine kinderen.. dus of zijn verhaal wel klopte weet ik niet,

heb er wel ff om gelachen.... stel dat het niet klopt..

waarom zeg je het dan :D

de binnenpanelen die ik er destijds ingehangen heb zaten er nog in... met plakband op de speaker gaten :jerry

staat te koop op marktplaats met vermelding van nieuw hemeltje.. mocht dat echt vervangen wezen.. dan is ie nu weer aan vervanging toe, tjee wat hangt dat ding er in....

gewoon jammer.

overigens... er zat laswerk aan de auto maar of dat ook gebeurt is vraag ik me af... tis moar da`j t weet ..

verder wel een leuk ding om te zien op foto maar je weet het.... foto`s zijn altijd beter ... helaas...

In het midden gelaten of het laswerk en zo wel of niet gedaan is, snap ik eerlijk gezegd niet wat je er zonde aan vind.

Afgaand op de foto ziet ie er in mijn ogen veel beter uit

dan voorheen.

Het enigste wat misschien zonde is, is dat een oude SR omgebouwd is (gezien in de huidige tijdsperiode), afgaande op het werk aan de buitenkant, mag je aannemen dat aan de rest ook wel aandacht besteed is.

Meestal als men daar niks aan doet zie dat wel aan de buitenkant van de auto waar dan ook geen ruk aan gedaan wordt.

afgelopen zondag vanaf eindhoven richting maastricht (a2 dacht ik?)

een felgroene (echt felgroene) manta A. met zwart dak. (is dat niet van dat vinyl?)

ja Beaten

dat is waar ik zie er ook steeds meer rond rijdenen dan vooral Atjes.

maar niet getreurt nu kun je ook mijn B manta spotten in Mares en omgeving wand mijn manta is ook weer on de road agein

Vandaag 2 rode GSI's gezien, de ene in Rijssen om plm. 18.30 de andere op de snelweg bij Vianen om plm. 20.00

Vanmiddag om een uur of half 3 op de A9, A'dam richting Haarlem een grijze (of donkergroen, ik ben een beetje kleurenblind:cool: )Manta B met een sleurhut.

die manta zal denk ik blauw geweest zijn

zie avantar.

dat was ik en ging terug naar huis ( IJmuiden )

tevens heb ik in oudewater (Utrecht) en donker groene B Manta gezien met een grote witte raamsticker op de voorruit en mistlampen in de bumper.

Origineel gepost door Mich

In het midden gelaten of het laswerk en zo wel of niet gedaan is, snap ik eerlijk gezegd niet wat je er zonde aan vind.

Afgaand op de foto ziet ie er in mijn ogen veel beter uit

dan voorheen.

daarom zette ik er ook bij.. foto maakt mooier ;)

tis wel een leuke auto maar als je weet hoe hij was, dan vind ik het persoonlijk jammer.

alles wat er nu op de auto zit, bumpers en dergelijke komt bij mij vandaan, dat heb ik m er toen bij gedaan.. weg met dat spul.

Origineel gepost door henk 400rr

Het enigste wat misschien zonde is, is dat een oude SR omgebouwd is (gezien in de huidige tijdsperiode), afgaande op het werk aan de buitenkant, mag je aannemen dat aan de rest ook wel aandacht besteed is.

Meestal als men daar niks aan doet zie dat wel aan de buitenkant van de auto waar dan ook geen ruk aan gedaan wordt.

sorry maar werk aan de buitenkant is er weinig gedaan, zo op het eerste oog, heb zelfs nog ff op de knieen gelegen :jerry

over de binnenzijde maar niet te spreken.

Quote:
Origineel gepost door opelmanta29

die manta zal denk ik blauw geweest zijn

zie avantar.

dat was ik en ging terug naar huis ( IJmuiden )

Sjit, dan ben ik nog blinder dan ik dacht :agent

een tijdje geleden (een week ongeveer) kwam ik een bruine manta B1 tegen op de snel weg A67.

ook deze had een sleurhut deze reed in de richting van eindhoven en ter hoogte van lierop/mierlo kwam ik hem tegen.

Terug
Naar boven