• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Zaterdag een matzwarte manta met vierkante koplampen, uitgebouwde wielkasten, en tape op het achterscherm gespot in de buurt van Zwolle vermoed ik (weet niet meer precies:P)

Reed een kerel in met langer haar en krullen volgens mij.

Misschien iemand van hier?

Ik reed zelf in een grijze BMW E21 323i met Zender bodykit, en stak mn duim nog naar je op...

gespot op de a1 rond 9.10 tussen rijssen en holten een b manta rothmans dacht ik. compleet met grote blauwe spatlappen en een rolkooi. namen op de zijkant en er reed een kerel in met een BAARD:o.

iemand van hier?

Op marktplaats.nl:

Een van onze sloopmanta's: :sleeping

mantaxs6.jpg

Had helaas geen plekje meer binnen, en is al een heel eind weggerot!

Ik vanmorgen een hele toerrit door limburg gemaakt om te zoeken naar een aantal manta's, na 3uur te hebben gereden en eindelijk in eindhoven te zijn aangekomen, wat denk je???

GEEN 1 MANTA GESPOT!!!!!!

Verdomme!:swear

Origineel gepost door arjanl87

gespot op de a1 rond 9.10 tussen rijssen en holten een b manta rothmans dacht ik. compleet met grote blauwe spatlappen en een rolkooi. namen op de zijkant en er reed een kerel in met een BAARD:o.

iemand van hier?

Is dat niet dat smalle ding uit Nijverdal wat op marktplaats te koop staat? Is dus een smalle versie?

Origineel gepost door svensway

Ik vanmorgen een hele toerrit door limburg gemaakt om te zoeken naar een aantal manta's, na 3uur te hebben gereden en eindelijk in eindhoven te zijn aangekomen, wat denk je???

rijden er toch wel een paar rond hier in de buurt.

in asten sowiezo

Hahaha netjes!:P

Ik kwam er gister een tegen onderweg naar mijn werk, geen idee welk type, hij was geel (beetje lichter geel) en stond te tanken aan de pomp aan de oirschotseweg. Iemand van hier?

gisteren 3 manta's gespot in rutten op de noordermeerweg

een grijze cc

een groen/zwarte coupe

paarse coupe

en dat allemaal bij mij in de loods:P

dat nodige werk van de manta a laat de eigenaar al 10 jaar liggen ofzo, hij gebruikt hem dagelijks en hij zegt zelf "ik rij totdat me wielen er vanaf vallen!!!" :cool:

In Rijssen 3 manta B's gespot:

1 GSI in 400-kleuren

1 donkergele

1 antraciet-grijze met dubbele koplampen.

Kom altijd mooie Opeltjes tegen als ik in de Clio van mijn vrouw rijd:cool:

Origineel gepost door Iris

Hahaha netjes!:P

Ik kwam er gister een tegen onderweg naar mijn werk, geen idee welk type, hij was geel (beetje lichter geel) en stond te tanken aan de pomp aan de oirschotseweg. Iemand van hier?

Ja da was ik terug van de Moer,

gele B1!

afgelopen weekend een donkerblauwe manta gespot op de nurburgring. iemand van hier?? ik heb dan fotos voor diegene, mocht die geinteresseerd zijn.

vanmorgen gespot dinsdag 14-08 een witte b manta in velsen en hij ging volgens mij richting corus.

we hebben wel oog kontact gehad en ik reed in een .. caddy van heijmans kleur geel

Origineel gepost door sandratje

afgelopen weekend een donkerblauwe manta gespot op de nurburgring. iemand van hier?? ik heb dan fotos voor diegene, mocht die geinteresseerd zijn.

Op de Nordschleife? of ergens anders? en dat was eentje met NL kenteken?

Terug
Naar boven