• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

hey svensway zon flinke rit en heel wat manta`s gemist:o ik heb er 4 staan en 1 daarvan rijd ik in asten en omgeving

in sevenum rijden er ook en in meijel/deurne/weert/maarheze en in helmond enz enz.

maar dat jij er geen ziet rijden dat is inderdaat wel jammer zeg

ik heb dat ook vaak rijd ik met een auto van de garage of van een kland kom ik manta`s tegen.

ga ik met de manta op pad geen een kom je er tegen ja eeeen enkel C kadettje cwa achter wiel aan drijver`s dan wel

oja dinsdag nog een bruine manta B1 tussen deurne en liesel ik reed met je raad het all een auto van een kland een bege cadilac coup de vile coupe.

en daarna in someren een manta A kanaarie geel maar ik denk dat dat omatje hier niet kijkt op het forum.

GOLFKILLER die manta B1 gt-j in geldrop heb ik ook all een`s gespot en geen reaktie hier op het forum dus die weet niet dat er een opel forum is.

Vanavond rond half 10 op de snelweg van eindhoven richting venlo ter hoogte van Liessel haalde ik met de B commodore een, waarschijnlijk B manta in met caravan.

Iemand van hier?

Ik toeterde nog:P

Origineel gepost door mantarick

Origineel gepost door Iris

Origineel gepost door svensway

Ik vanmorgen een hele toerrit door limburg gemaakt om te zoeken naar een aantal manta's, na 3uur te hebben gereden en eindelijk in eindhoven te zijn aangekomen, wat denk je???

GEEN 1 MANTA GESPOT!!!!!!

Verdomme!:swear

Hahaha netjes!:P

Ik kwam er gister een tegen onderweg naar mijn werk, geen idee welk type, hij was geel (beetje lichter geel) en stond te tanken aan de pomp aan de oirschotseweg. Iemand van hier?

Ja da was ik terug van de Moer,

gele B1!

Haha goh, spot ook een keer iemand van t forum hoor! :P

Maar weer wat geleerd, dat is dus een B1? Kzal t onthouden haha!

Vandmiddag gespot in Nijkerk, op de weg langs bejaardenhuis Zilverschoon (zo heet dat ding toch?)

Een geel met zwarte Manta A, Berlinetta (Leren dakje) met een bescheiden kofferdekselspoilertje

Origineel gepost door mantarick

Origineel gepost door svensway

Ik vanmorgen een hele toerrit door limburg gemaakt om te zoeken naar een aantal manta's, na 3uur te hebben gereden en eindelijk in eindhoven te zijn aangekomen, wat denk je???

GEEN 1 MANTA GESPOT!!!!!!

Verdomme!:swear

Hahaha netjes!:P

Ik kwam er gister een tegen onderweg naar mijn werk, geen idee welk type, hij was geel (beetje lichter geel) en stond te tanken aan de pomp aan de oirschotseweg. Iemand van hier?

Ja da was ik terug van de Moer,

gele B1!

Haha goh, spot ook een keer iemand van t forum hoor! :P

Maar weer wat geleerd, dat is dus een B1? Kzal t onthouden haha!

hij staat in oirschot dus kun je een x van dichtbij kijke! haha

Afgelopen weekend heb ik ook een paar Manta's gespot op de Nürburgring o.a. een zilver kleurige 400 (ja een echte).

En gisteren bij de rally van Triër een Rothmans Manta 400 en een paar Ascona's.

Foto's volgen nog.

Origineel gepost door hanzel

Vanavond rond half 10 op de snelweg van eindhoven richting venlo ter hoogte van Liessel haalde ik met de B commodore een, waarschijnlijk B manta in met caravan.

Iemand van hier?

Ik toeterde nog:P

That was me:thumbup

Zag je aankomen, en heb nog effe gezwaaid..

Waren onder weg naar Sevenum..

Was idd een B..

Stond nog wel zo mooiop mijn sleurhutje:D

Witte manta op de Zuiderzeestraatweg in Putten, ik dacht dat die manta van the undertaker was maar dat weet ik niet zeker! Ik reed op een blauwe Aprilia en stak mn hand nog op!

Origineel gepost door Putteboeruh

Witte manta op de Zuiderzeestraatweg in Putten, ik dacht dat die manta van the undertaker was maar dat weet ik niet zeker! Ik reed op een blauwe Aprilia en stak mn hand nog op!

Dat heb je dan aardig goed, ik dacht nog, wie zou dat zijn, kende je niet :P

aha :) ok :) kdacht dat niemand mij gezien had :p

had niet veel zin om op te rijden kon niet lang blijven en kging het anders te jammer vinden :)

Groetjes,

Alex

nee,helaas niet maar mijn manta is kawasaki groen''

hierbij ff foto

mantagroen2.jpg

Gespot zaterdag op de Laan van Fasna in Vaassen een oranje Manta A GT/E(-look) of SR (-look) ging me iets te snel :P

En spot ook vaak in Vaassen in de Vogelbuurt een donkerblauwe Manta B i200...

En daar vlak om de hoek de rode Mattig Kadett E (hoor dat daar een turbo inkomt)

Van de Manta B zal ik eerdaags ff foto's maken...

gespot op de terugweg vanaf sevunum via weert een b1 manta, hij knipperde en ik had me handen een beetje vol maar wel gezien!!!

Terug
Naar boven