• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Gespot Jomanta als jullie de foto's willen zien kheb er 2 gemaakt.

Had afgelopen zaterdag avond een verjaardags feestje bij hem in de straat :P

Hahaha zeker net toen ik de velgen aan het verwisselen was ;)

Laat maar komen die :kewlpics

Beetje laat, maarem, afgelopen weekend.

Ice Queen op het terrein van OPN te Sevenum..

Heb zelfs nog een piccie gemaakt ;)

Zonet zat er een donkerblauwe B GSI achter me (rode B GSI) op de Hexelseweg tussen Wierden en Hoge Hexel. Ik sloeg LA de Piksenweg in

Was jij dat??? Ik heb nog wel gedacht van: das dezelfde kleur. M'n vriendin zag dat er achter je nog een ascona zat??

Maar ik woon idd achterop de piksenweg (nog wel, volgende week vrijdag ga 'k trouwen en dan ga ik naar Wierden)

nee heb daar nie gereden denk dat het uh..... weet zo ff nie meer was

maar de voor mij bekende blauwe gsi exclusief achter je zat :D

maaruh.. nu weet ik ff weer waar ik destijds een zooitje onderdelen vandaan heb :D

Ik dacht al die is 'n end uit de buurt. Dat 't een exclusive was kan best. En waar heb jij dat zooitje onderdelen vandaan? Want misschien moet ik daar dan ook 'ns ff naartoe:P

was da toevallig nie bij jouw ??

aan de piksenweg, knap eind achteruit, aan de linkerkant...

boerenbedrijf in of buiten werking... week zo nie meer maar in de schuur stond ook nog een c dett...

Ja dat zou best eens kunnen! Volgens mij weet ik het weer, je hebt toen de auto aan de straat laten staan. Je had em volgens mij net klaar, paar kleine dingetjes nog. Heb je toen niet een paar achterlichten ofzo opgehaald?

daar straks op het amerikanen weekend in sevenum een blauwe manta B tegen over mij op de parkeerplaats iemant van hier ???????

maar toen ik daar even heel ruig van het terijn af reed met n beetje geweld (4cylinders is niks tegenover een V8 natuurlijk:afro) kwam er nog een blauwe manta mijn tegen moet zag er wel vet gaaf uit zover ik het zo vlug kon zien

deze was uit gebouwd en had 4kante koplampen

mischien ook iemand van hier.

om 16:30 in Helmond een gele A manta, zag er netjes uit van een afstandje [ikzelf stond bij het spoor te wachten.. as usual daarzo]

Terug
Naar boven