• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door MantaTeamTwello

vandaag gespot in deventer @manta24v met de ascona...

moest je weer bij leren ;)

Heb je niet gezien ? waar en met wat reed je dan? kwam wel een witte capri tegen

Origineel gepost door Manta 24V

Origineel gepost door MantaTeamTwello

vandaag gespot in deventer @manta24v met de ascona...

moest je weer bij leren ;)

Heb je niet gezien ? waar en met wat reed je dan? kwam wel een witte capri tegen

ik reed met de calibra was opweg naar de sloop (calidrama heh ) zit paar meter verder op de hoek

k zag je ascona staan tegen over Van Rijn auto mat.. tegenover de bus van johnnie.. had nog wel eventjes getoet

maar je zat binnen denk ik.. met je neus in de boekjes:vertag

Origineel gepost door mantamafkees01

Origineel gepost door henkjan_80

Vanmiddag om ongeveer 17.10 voor de stoplichten bij Hengelo zuid richting Haaksbergen een donker Manta B CC.

Mij dus net gemist, ik reed dr ook rond die tijd in mn b1! :thumbup Ik kom regelmatig manta;s tegen op dat kruispunt! Veel a's.

Jij rijdt toch met 'n rode B1? Ik zal eens opletten.

Als alles goed gaat rij ik binnen afzienbare tijd met een Rekord Caravan op en neer naar 't werk. Nog ff geduld hebben dus

Origineel gepost door tcat

Vanochtend bij Motorhuis Safe in Zoetermeer

een witte 1.8 CC Automaat.

die te koop staat voor een bult geld;)

vandaag gespot een rode B, aan de kanten van brecht. Er hing een aanhangwagen achter. zijn nog even gestopt :D waaren zelf met twee manta's :P:P

dsc03191400x300ji5.jpg

Gisteren op de snelweg bij Rotterdam/Barendrecht een witte B-CC met een zwarte motorkap en witte wielen, hebben nog ff gezwaaid, was zelf met de rode i240r.

Origineel gepost door voederbiet

Origineel gepost door tcat

Vanochtend bij Motorhuis Safe in Zoetermeer

een witte 1.8 CC Automaat.

die te koop staat voor een bult geld;)

Dat valt reuze mee hoor...

vp1750

Ben er even wezen kijken namelijk, zag er ook van onder goed uit...

Gistermiddag in Utrecht een zwarte Manta B gespot, hij had een uitbouw (spatbordverbreders, 400 uitbouw ?) en brede sloffen er onder. Was alleen jammer dat ie net achteruit in de lepel van een takelwagen was gezet... trubbels dus :o

Iemand van hier??

Origineel gepost door Calibrainpower

Gistermiddag in Utrecht een zwarte Manta B gespot, hij had een uitbouw (spatbordverbreders, 400 uitbouw ?) en brede sloffen er onder. Was alleen jammer dat ie net achteruit in de lepel van een takelwagen was gezet... trubbels dus :o

Iemand van hier??

Ja dat was die van mij, snik, de achteras wilde niet meer

ik wist dat ik die moet vervangen, maar nog geen tijd gehad NU moet ik wel.:(

Dat zijn de minder leuke dingen. Je Manta zag er wel goed uit ( zo ver ik kon zien in het voorbijrijden, reed toevallig ook in een takelwagen ). Heb je er geen foto's van online staan toevallig?

12 oktober

vrijdagnacht 1:45 geparkeerde gele manta a gespot in enschede aan de ripperdastraat!

gte look, zwarte motorkap, en achterkant.

van wie is deze?

Terug
Naar boven