• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vanmiddag tegen 17.30 reed ik achter City77 met de zwart/gele manta (ex 'n Kroacs) bij de afrit Wierden. Hij kwam me al voorbij toen ik vanaf de a35 in moest voegen op de a1 (waar hij dus reed)

In Nijmegen staat altijd in de wijk Hatert een nette blauw metallic A Manta.

:thumbup

Iemand van hier toevallig?

Zal eens een plaatje schieten!

Origineel gepost door eddepet007

ja da kan kloppen was er 1 onsnapt staat bij de halte omdat ie meestal per bus vervoerd werd

:hmmz :swear

Ik heb OV is goedkoper :vertag

Straks als Mantania klaar is en zal werk over houden aan mijn stage dan zie je mij wel vaker :thumbup

Zo net gespot een witte gsi stond bij de gamma in aalsmeer.

Zag er erg mooi uit:thumbup:thumbup multispaak wielen 400 achterklep spoiler.

Iemand van hier?

rond 15 uur gespot te gent (kennedybaan ter hoogte van texaco tankstation aan de overkant van de honda)

zwarte manta , met 400 uitbouw incl. lampenbak vooraan

rond 17.15 een blauwe GSi op de A15.

Reed richting Numansdorp...

was nog een maatje van me ook:P, alleen niet echt actief hier:(

Zwarte B in hellendoorn vorige week en 3 b Ascona's 1 hele mooie rooie sport een bruine en een witte in 400 look smal. Niet alles op de foto gekregen want kon zohard niet rennen om het toestel op te halen :cry tydens de kaartleesrit van de ASVH ;)

12-04-2007008Small.jpg

12-04-2007004Small.jpg

12-04-2007006Small.jpg

gespot op de a2 afslag niewegein een groene A manta volgens mij een sr ik moes een afslag verder helaas dus niet goed kunnen zien misschien iemand van hier???

Gisteren in wageningen vlak bij de gamma een witte A manta die zn eerste proefritje aan het maken was na restauratie, maar een motorisch probleempje had. Hij werd al opgehaald zei ie , dus hoefde ik niet te helpen. Zag er erg goed uit in het donker. iemand van hier???

Origineel gepost door Putteboeruh

Vanavond om ong 19.30u een rode B-manta 18s @ de nijkerkerstraat in Putten

Wat voor kleur? En wat voor kleur velgen? Ik heb er wel eens vaker eentje in de buurt gezien

Een rode.. uhmm k heb m ook wel vaker rond zien rijden..;)

Ik dacht dat er gwoon standaard opel velgjes onderzaten,, t was donker en ik reed op mn brommertje.. Heb t niet helemaal goed kunne zien met 85 op de teller!!:P

Origineel gepost door The_Undertaker

Origineel gepost door Putteboeruh

Vanavond om ong 19.30u een rode B-manta 18s @ de nijkerkerstraat in Putten

Wat voor kleur?

stond dat er al niet ?? :jerry :jerry

Ja, was ikke!! Op weg of terug van Den Haag, bij een Senator wezen kijken, pffff wat was dat ding roestig zeg.......... maar wel een goeie motor king:

Gespot zaterdagochtend om iets voor 11 bij de Ikea in Amersfoort, een witte Manta B... Zag er netjes uit :thumbup

Kon niet te lang kijken... moest op de rotonde letten :P

Iemand van hier ??

Terug
Naar boven