• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Originally posted by ar

origineel gepost door Remcomaniak

origineel gepost door mantadevil

regelmatig in luttelgeest een zilvergrijze GT

met spuitplamuur op d eplaats waar de strippen horen te zitten

eigenaar hier toevallig op het forum;)

ja zeker die is van mij.

net geregistreerd op het forum.

nieuw bloed en een manta mider op de sloop.👍)

Fotos-0028.jpg

Goed te zien dat deze weer rijdt:thumbup

Ik had hem anders gesloopt.

slopen was zonde geweest arjan

hoefde maar 2 sukjes in de dorpel te vervangen en motor een beurtje te geven en er zat apk op

maar nu is remco er blij mee

kan ie eindelijk aan de mantarun mee doen aankomend jaar

Originally posted by ar

origineel gepost door Remcomaniak

regelmatig in luttelgeest een zilvergrijze GT

met spuitplamuur op d eplaats waar de strippen horen te zitten

eigenaar hier toevallig op het forum;)

ja zeker die is van mij.

net geregistreerd op het forum.

nieuw bloed en een manta mider op de sloop.👍)

Fotos-0028.jpg

Goed te zien dat deze weer rijdt:thumbup

Ik had hem anders gesloopt.

slopen was zonde geweest arjan

hoefde maar 2 sukjes in de dorpel te vervangen en motor een beurtje te geven en er zat apk op

maar nu is remco er blij mee

kan ie eindelijk aan de mantarun mee doen aankomend jaar

slopen was inderdaad zonde, wordt die nog verder opgeknapt? of rijdt hij er zo verder mee?

Die wielen zijn alvast beter:thumbup

geen idee wat de verdere plannen met de manta zijn

geloof wel dat er een 2.0E in komt en dat ie op gas gezet word

maar denk dat remco hier zelf meer over kan vertellen wat de plannen met de manta zijn

origineel gepost door mantamafkees01

Was et niet wat?

nope, niets voor mij:P

Weet wat ik hebben wil, en iets anders komt er niet....

Alleen nog effe bijsparen:angel

Of de staatsloterij moet mij gegund zijn:D

niemand een oude grijze bmw gezien met ambu er achter met m'n Gsi er op?van overijssel naar zeeland maar mij zien ze ook nooit rijden he:(

origineel gepost door manta19sr

niemand een oude grijze bmw gezien met ambu er achter met m'n Gsi er op?van overijssel naar zeeland maar mij zien ze ook nooit rijden he:(

Ach ja, mijn Manta rijd ongeveer 30.000 km per jaar, en ik wordt ook nooit gespot.... Zal wel aan de buurt liggen ofzo...

origineel gepost door The_Undertaker

Ach ja, mijn Manta rijd ongeveer 30.000 km per jaar, en ik wordt ook nooit gespot.... Zal wel aan de buurt liggen ofzo...

Haha... moet je meer richting Doornspijk blijven rijden!!:jerry Spot ik je vast wel een keer:P

troost je, mij zien ze wel terwijl ik hem net in puinpoeier had gereden maar stoppen kunnen ze dan ook niet:cool:

ja dat schiet dan ook niet echt op hehe,maar zal vaker gespot worden nu met die gsi want die rijdt tenminste echt supergoed ivm halfgare a

origineel gepost door kadettsr

origineel gepost door The_Undertaker

Haha... moet je meer richting Doornspijk blijven rijden!!:jerry Spot ik je vast wel een keer:P

Haha, ga dan maar de hele week aan de doorgaande weg zitten, dan kom ik vast wel een keer langs, moet er van de week waarschijnlijk nog zijn whaha:P

Terug
Naar boven