• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vrijdag 18 jan. een schitterende b-1 oranje met zwarte motorkap. op de snelweg tussen Breda en Roosendaal ter hoogte van Etten-leur.

Echt een plaatje om te zien rijden tussen al die leasebakken.

En dat midden in de winter

origineel gepost door manta19sr

ik rij op zondag avond rond half 9 vanuit zonnemaire naar 162 km later eindhoven en vrijdag middag rond 12 uur het zelfde verhaal maar wordt nooit gespot,en door de weeks omgeving best/oirschot,mc best:P

Je moet er maar net geluk mee hebben..

Ik heb vorig jaar met mijn manta 20000km gereden en ik ben 2x gespot volgens mij :hmmz

Ik ben ook maar 2x een A manta in het wild tegemoet gereden [wel meerdere B's denk wel een stuk of 5 :cool:]

ja beaten 1 x door mij gespot terwijl ik regel maatig in maarheeze zit met mijn B manta dat ik je vaker tegen zou kunnen komen.

(als ik het goe heb) die gele A ascona staat bij heinsbergen in de in de garage al 3 a 4 jaar stil voor de hoofd der hoofd prijs!!!!!!.

en die kadett c station stond zeker bij van der putten auto verhuur voor de deur

daar werkt pipo uit het kadett gedeelte hier op het forum.

en die vw daar let ik ook niet op dus da heb ik nog niet gezien

van de week een mint groene manta B1 dacht ik bij someren deze reed richting heeze op de perovinciaaleweg.

savons op de zelfde weg en plaats een rode manta A .

iemant van hier

origineel gepost door Beaten

origineel gepost door manta19sr

ik rij op zondag avond rond half 9 vanuit zonnemaire naar 162 km later eindhoven en vrijdag middag rond 12 uur het zelfde verhaal maar wordt nooit gespot,en door de weeks omgeving best/oirschot,mc best:P

Je moet er maar net geluk mee hebben..

Ik heb vorig jaar met mijn manta 20000km gereden en ik ben 2x gespot volgens mij :hmmz

Ik ben ook maar 2x een A manta in het wild tegemoet gereden [wel meerdere B's denk wel een stuk of 5 :cool:]

Ik heb in de afgelopen 2 jaar 60.000 gereden met mijn B, en ben maar 1 keer on-the-road gespot...:hmmz

Afgelopen vrijdag rond 16:45 op de keesomstraat in Ede nabij de C1000 een donkerblauwe A gespot in usa uitvoering.

En vanmiddag in de buurt van Woerden een B gezien door me Schoonmoeder ze wist alleen de kleur niet meer.

Mvg Patrick

origineel gepost door Emiel-Manta

vrijdag middag +-16.30uur

witte A manta, die wegreed bij NLW venray

Die komt uit tienray (ik kom dagenlijks langs zijn huis), gozer heeft lang haar. maar ken hem verder ook niet. Kwam hem daar ook vaker tegen toen ik nog bij inalfa werkte ;)

origineel gepost door alexmanta20E

en die kadett c station stond zeker bij van der putten auto verhuur voor de deur

daar werkt pipo uit het kadett gedeelte hier op het forum.

Nope, ik kwam die kadett in helmond tegen, als het hans was dan had ik het wel gezien :)

Vanavond rond 18:30 op de Plettenburgerbaan in Nieuwegein een rode GT gespot (de GT ging de richting van Utrecht/Houten op)

zag er best netjes uit volgens mij.

Mvg Patrick

Strak gespot op de geldropseweg rechts af ri de Vestdijk en daarna ri stationsplein een mat zwarte A manta 30-AU- met 15 inch Rialvelgen omstreeks 12.50 zat een meid in met zwart haar

deze stond ook wel weer HEEL erg dichtbij :swear opsouthuh met dat hok !!!!!oewegweszuh:vertag

012108084818.jpg

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

een rode bij dhz twente in de hal :P, 3 zwarten, 1 rode, 1 grijze, 1 gele cc met 400 uitbouw en een groene in vjenne :P

origineel gepost door city77

een rode bij dhz twente in de hal :P, 3 zwarten, 1 rode, 1 grijze, 1 gele cc met 400 uitbouw en een groene in vjenne :P

mini manta meet:jerry

origineel gepost door nova....

Strak gespot op de geldropseweg rechts af ri de Vestdijk en daarna ri stationsplein een mat zwarte A manta 30-AU- met 15 inch Rialvelgen omstreeks 12.50 zat een meid in met zwart haar

die manta's met die chickies ziettie wel he:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door peerke1987

origineel gepost door nova....

die manta's met die chickies ziettie wel he:jerry:jerry:jerry Was jij dat dan??

PS: niet alleen die andere manta`s ook:D

Terug
Naar boven