• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door nova....

origineel gepost door peerke1987

Strak gespot op de geldropseweg rechts af ri de Vestdijk en daarna ri stationsplein een mat zwarte A manta 30-AU- met 15 inch Rialvelgen omstreeks 12.50 zat een meid in met zwart haar

die manta's met die chickies ziettie wel he:jerry:jerry:jerry Was jij dat dan??

PS: niet alleen die andere manta`s ook:D

Naja, nee hahaha ik hou het op het mannelijke geslacht, en heb ook zwarte haren

:jerry:jerry:jerry

Wasn't me:agent

in maarheeze een een dongker rode manta A sangs het spoor geparkeert.

zag er zo goet uit was wel aan gewerkt plaatselijk zwart gespoten bij de neus en wielkastrand.

iemand bekend hier (bij beaten misschien:hmmz)

Strak gespot op de geldropseweg rechts af ri de Vestdijk en daarna ri stationsplein een mat zwarte A manta 30-AU- met 15 inch Rialvelgen omstreeks 12.50 zat een meid in met zwart haar

die manta's met die chickies ziettie wel he:jerry:jerry:jerry Was jij dat dan??

PS: niet alleen die andere manta`s ook:D

Naja, nee hahaha ik hou het op het mannelijke geslacht, en heb ook zwarte haren

:jerry:jerry:jerry

Wasn't me:agent

hahaha ... had toch gekunnen;)

gister middag in rijssen op de reggesingel richting lucky een rood/gele b manta weet niet cker op het een extreme of 400 uitbouw was

in ieder geval leuk btje om te zien

Hey mante marc,

grote kans dat da die man mij is geweest, moest voetballen in melick!! reed je zelf ook in een manta dan? heb er voor de rest geen gezien

gr's Mantana

Deze week bijna elke morgen een donker grijze manta b gsi gezien.

Rond 7u40 op de baan van Wondelgem naar't Rabot, in Gent (be).

Kijk aan, heb je niet gezien, let toch goed op als ik ergens oldie opels zie rijden, ma kom je misschien ooit tegen, dan knipper ik wel met mun lampen haha

mij zien jullie nooit maar de politie houd ook van mijn auto vinden ze zo mooi dat ze er al 3 fotos van hebben :kewlpics gemaakt in 3 wekent ijd waarvan 2 in een half uur tijd,weer 250,- lichter

@ manta19sr wees blij dat ze je manta mooi vinden alleen kunnen ze je beter het geld geven +:kewlpics zo vonden ze mn cali een tijdje terug ook mooi 4 keer in 4 week tijd staande gehouden alleen kreeg meer dan 1000 euro aan bonnen mee:swear:swear:swear

vandaag gespot op het koning willem 1 college in den bosch een zilvergrijze manta b met een blauwe motorkap met luchthappers en wat schade aan z'n kont...

@mantastijn, blijft lekker dat geluidje he als je erachter rijd....

Terug
Naar boven