• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door barry ti3000

Hoezo ,aan t oefenen in yselstyn op een leeg circuit?

origineel gepost door Emiel-Manta

gaat hier ook goedkomen over een paar maandjes :agent

haha dat zou ik ook kunnen doen ja king:

nog helemaal niet zo'n slecht idee..

origineel gepost door mantallica

gister door mijn vrouw gespot een gele Manta A bij sportpark in Balkbrug, ook iemand van hier?? zelf gister middag een vectra groene Manta B gespot in Drogteropslagen:D

:puke vectra groen :puke zonde zonde....

maaruh die gele... was dat niet echt kanarie geel?

met sideskirts van een b manta eraan geplamuurd???

dan weet je zelf vermoedelijk ook wel wie dat is :P :P

z`n ex woont ook in drogteropslagen, vooraan bie bruggetje

trouwens gister nog een a manta TURBO gespot en wat andere a manta`s :hmmz

me broertje was knap onder de indruk van de TE/IRMSCHER :P

Mail maar ff dan gaan we samen die natuurfraeks pesten:P

origineel gepost door barry ti3000

Hoezo ,aan t oefenen in yselstyn op een leeg circuit?

gaat hier ook goedkomen over een paar maandjes :agent

haha dat zou ik ook kunnen doen ja king:

nog helemaal niet zo'n slecht idee..

origineel gepost door city77

ik ben er als service monteur :D

ff manta's spotten hehe

Je bent niet de enige, ik moet de service doen bij het HART, die vroeger ook twee manta's hebben gehad maar nu jammer genoeg in de puma rijden

Heb deze nog op een rallysite gespot

259_Daniel_en.jpg

250_Vandorpe-Bekaert_502.jpg

250_Vandorpe-Bekaert_192.jpg

zaterdag 8 maart in goes thv ns station een vauxhall cavalier 13-sk-17,staat alleen al vanaf begin op nl kenteken en stuur ook links.zag er nog goed uit.

afgelopen maandag in Leeuwarden, een blauwe manta...met ronde achterlichten,...zag er HEEL netjes uit van zo'n 75 meter....je ging vlakbij de WTC over een rotonde...

Vanavond 18:30, op het industrie terrein in Culemborg:

mantaxr6.jpg

Kenteken: 40-33-xx

Kleur: Blauw

Type: Manta A

Volgens de RDW is de APK op 20-09-2006... Er zat zo te zien ook wel wat las werk aan

Hey dat is mijn Manta

origineel gepost door commodore_GS_72

ARNHEM

was vandaag een beetje laat op school, dus ik kom nog half slapend op t brommertje aangereden op het schoolplein en ik zie tot mijn verbazing een manta A GT/E staan

ding zag er van een afstand nog wel goed uit maar dichterbij..... dak was dicht gelast en er ligt een 2.0S in maar volgensmij is het ook geen echte gte, dat gerucht ging rond

fotos0132wp4.jpg

fotos0133yz2.jpg

moest even wat afgeven op school dus pakte t brommertje en zie opeens op het schoolplein nog een manta maar dit keer een B dus gelijk maar even op de kiek gezet :Teeth:

s0134dm0.jpg

leuk 2 manta's op school, dus onderweg naar huis zie ik opeens iets wits op de groningensingel, dus ik dacht ""het zal toch niet???"" bleek het de witte manta B GT/E die ik al eerder op de foto heb gezet te zijn alleen leek me niet zo verstandig om rijden op de brommer er een foto van te maken :)

leuk dagje zo 3 manta's :duim omhoog:

de eigenaar van de bruine manta ken ik alleen ben benieuwd wie de andere 2 zijn :D

origineel gepost door Stoffels

origineel gepost door city77

ik ben er als service monteur :D

ff manta's spotten hehe

Je bent niet de enige, ik moet de service doen bij het HART, die vroeger ook twee manta's hebben gehad maar nu jammer genoeg in de puma rijden

Heb deze nog op een rallysite gespot

259_Daniel_en.jpg

250_Vandorpe-Bekaert_502.jpg

250_Vandorpe-Bekaert_192.jpg

ik doe samen met Niels Boer de service van Jorg Mettlach die rijdt in een witte astra gsi groep N3 dus word er weer vroeg uit :P hopen dat hetw eer wel een beetje goed is zaterdag haha:thumbup

origineel gepost door Kroacs

dat hoop ik ook voor je city kom wel aan wippe in de pits!!!

is wah goed, kan je de manta ook weer een keer zien :P manta gaat mee namelijk haah:P

Heb de afgelopen dagen een paar keer achter elkaar een rode Manta B zien staan bij rijschool Blom in Etten leur.

Denk dat ie voor een opfriscursusje of zo kwam, het rechterscherm was paars en de voorbumper hing in de kreukels :P

Vandaag gespot: een paars/blauwe Manta B. Ging de A27 op bij Werkendam. De eigenaar zit ook op het forum en heeft volgens mij ook een Manta cabrio...

Terug
Naar boven