• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door Kermitkiller

origineel gepost door Hammoedie

origineel gepost door Rob-Epe

1 april (geen grap) gespot in Nijmegen een oranje Manta A... geen tijd om een foto te maken :(

ik was dat+:afro

24-72-UN

Die heb ik dan niet gespot... die ik zag was zonder GT/E striping

hehe, dadelijk hebben we het alle 3 over dezelfde manta :P

kwam er afgelopen vrijdag ook 1 tegen tussen nijmegen & boxmeer..

zou goed dezelfde kunnen zijn die ik gisteren gespot heb..

Kenteken 34-39-UT

origineel gepost door Kermitkiller

hier de foto

Afbeelding310.jpg

Jah dat is waar, ik heb de manta nu ;)

En het doet mij zeker wat als ik de foto zie .

Hoe lang is de auto in jou bezet geweest¿

Hoe lang is de auto in jou bezet geweest¿ [/quote]

heb jij toevallig ook bij de skoda dealer in apeldoorn gwerkt

Hoe lang is de auto in jou bezet geweest¿ [/quote]

origineel gepost door JOZO

rondstreeks 17:50 op de Abt van Engelenlaan richting Vlijmen een rode B GSI. Ik zat in bus op de snelweg, dus kon de plaat niet goed zien...

Gespot vanmorgen om 9 uur op de oude vlijmenseweg in denbosch een rode gsi met gele opel manta club nederland sticker. Smiddags omstreeks half 5 zag ik hem weer rijden. Toen op de d oultremontweg in elshout.

Toevallig deze alleen dan met mistlampen?

OpelMantaGSI.jpg

Is de mijne... :wub

Jah bij Ab mulder .

Maar hoe weet jij dat?¿ [/quote]

kom zelf uit apeldoorn

en ab mulder is een klant van ons en wij verzorgen de reclame voor ze

Vandaag in Almelooooooooooo gespot een A Manta in de beurt van het ROC. Zat een hard geluid in, volgens mij hing de halve uitlaat los. Zat een mevrouw in met op de pasagiersstoel een baby in zon maxicosi ding. Zeer mooi ding. ik zag geen rottigheid of dergelijke! :thumbup

origineel gepost door mantamafkees01

Vandaag in Almelooooooooooo gespot een A Manta in de beurt van het ROC. Zat een hard geluid in, volgens mij hing de halve uitlaat los. Zat een mevrouw in met op de pasagiersstoel een baby in zon maxicosi ding. Zeer mooi ding. ik zag geen rottigheid of dergelijke! :thumbup

Waar heb je het nu over:hmmzde auto of de inzittende?

Had de manta ook een kleur/vellings/spoiler/stripping of vergeten te kijken:P

origineel gepost door barry ti3000

origineel gepost door mantamafkees01

Waar heb je het nu over:hmmzde auto of de inzittende?

Had de manta ook een kleur/vellings/spoiler/stripping of vergeten te kijken:P

Nee, niet zon verspijkerd ding. Lekker kaal. Maar wel laag wat de auto mooi oogde. De kleur was weel apart. Heel donker paars ofzo iets dergelijks. Dus verder geen stripping spoilers! :thumbup

origineel gepost door Hans_Manta_GSI

rondstreeks 17:50 op de Abt van Engelenlaan richting Vlijmen een rode B GSI. Ik zat in bus op de snelweg, dus kon de plaat niet goed zien...

Gespot vanmorgen om 9 uur op de oude vlijmenseweg in denbosch een rode gsi met gele opel manta club nederland sticker. Smiddags omstreeks half 5 zag ik hem weer rijden. Toen op de d oultremontweg in elshout.

OpelMantaGSI.jpg

Ja dat is hem! Zal hem donderdag weer zien denk ik, kom ik s'morgensvroeg bij jullie thuis langs gereden opweg naar men stage..

gespot vandaag in stein op de heisteeg oranje manta b met een(viper) streep over de auto lopen iemand van hiero?? ik kwam je tegemoet met mijn groene manta:D

origineel gepost door Black Magic

Jah bij Ab mulder .

Maar hoe weet jij dat?¿

kom zelf uit apeldoorn

en ab mulder is een klant van ons en wij verzorgen de reclame voor ze [/quote]

O oke

dan hebben jullie zeker de gele Fabia gedaan of niet ziet er stark uit -offtopic

origineel gepost door Hans_Manta_GSI

OpelMantaGSI.jpg

Ja dat is hem! Zal hem donderdag weer zien denk ik, kom ik s'morgensvroeg bij jullie thuis langs gereden opweg naar men stage..

Oohjah, aan de bestuurderskant (bij de deur volgens mij of voorscherm) zat een klein deukje.. Aan de andere kant dacht ik ook een klein deukje maar dan verder naar achter...

O oke

dan hebben jullie zeker de gele Fabia gedaan of niet ziet er stark uit -offtopic [/quote]

ja klopt die heb geplakt

maar hoorde dat je daar weg was had het kees nog wel gevraagd

hij dacht dat ik jou auto gekocht had toen hij zag dat ik er een oranje bij haad gekocht

Terug
Naar boven