• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

24h3p.jpg

hammoedie weer gespot, ditmaal zaterdag bij tractorpulling gelredome te arnhem:cool:

en vanmiddag nog een rode manta cc B1 in oude niedorp

origineel gepost door voederbiet

24h3p.jpg

hammoedie weer gespot, ditmaal zaterdag bij tractorpulling gelredome te arnhem:cool:

en vanmiddag nog een rode manta cc B1 in oude niedorp

leuk man :afro

origineel gepost door Kroacs

stoere mant vind alleen velgen niet passen:angel

ja ik weet het:( maar de velgen die ik hier voor er op had hebben hele aardige mensen mee genomen en mijn auto op bier kraten laten staan :swear:swear:swear:swear

origineel gepost door Hammoedie

ja ik weet het:( maar de velgen die ik hier voor er op had hebben hele aardige mensen mee genomen en mijn auto op bier kraten laten staan :swear:swear:swear:swear

origineel gepost door mantamafkees01

Vandaag rond ongeveer 15:30 een oranje B1 thv apeldoorn. :thumbup

Een standaard maar lelijk gedrocht ?? Zo ja, dan woont de eigenaar hier om de hoek.

origineel gepost door Kermitkiller

origineel gepost door Hammoedie

jah klopt de sr wielen de 13 inc maar niet de OZ Racing 16 inch velgen. jammer dat ik daar geen foto van heb gemaakt :thumbdown

maar ik nu wel een nieuwe camera gekocht:)

hah k*t voor je kerel nu toch maar een slot boutje gebruikt?

heb het eens in belgie gehad gsi velgen onder een astra van 92 geen slot bouten maar wel vier blokken hout onder de auto en dan is de weg heel erg lang naar huis!!:cry:cry

origineel gepost door Rob-Epe

origineel gepost door mantamafkees01

Vandaag rond ongeveer 15:30 een oranje B1 thv apeldoorn. :thumbup

Een standaard maar lelijk gedrocht ?? Zo ja, dan woont de eigenaar hier om de hoek.

Leek van afstand een net ding!

Vandaag omstreeks 17.00 uur, over de oude brug tussen venlo & blerick, een donkerblauwe Manta B2,

kwa spoilers & kleur identiek aan de manta van Ghanz.

zag er vannaf mijn afstand (trein) best goed uit!

origineel gepost door Emiel-Manta

Vandaag omstreeks 17.00 uur, over de oude brug tussen venlo & blerick, een donkerblauwe Manta B2,

kwa spoilers & kleur identiek aan de manta van Ghanz.

zag er vannaf mijn afstand (trein) best goed uit!

Dat zal Peter wel geweest zijn die komt uit Venlo, was het toevallig deze Manta?

dscn0314kl7.jpg

hmm dan ging 't te snel :P

zit nu bijna 3jr op school in venlo, maar dit was de eerste keer dat ik je spotte..

wel vaker een groene rond zien rijden daar..

Terug
Naar boven