• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door piet

had die grijze toevallif een rode sticker op de voorbumper onderlangs zitten??:)

Dat kon ik niet zien... Ik reed er in het donker met ongeveer 140 p/u langs.... Ik was zelf met de Omega, dus zal ie me ook wel niet herkend hebben

origineel gepost door barry ti3000

origineel gepost door Black Magic

volgens mij is dat de auto van freestyler

Dan moet die binnenkort denk ik ook op herexamen apk.

Hij mag wel eens een spuitbus over zijn vellings halen:P

Dat was ikke inderdaad. Maar ben daar niet voor apk.

Spreek daar af voor opleiding rij instructeur, en de 7de hoop ik daar voor het laatst te zijn :cool:

Ow en denk dat een plons water meer doet voor me velgies dan een spuitbus :jerry

Heb er alleen eigenlijk nooit zin in :afro

jaja freestyler maak die bak nou eens klaar man wordt tijd zeg poeh poeh:P:P:P

2 dingen:

1) help me er dan mee

2) of bakkes dicht :P

antwoord terug

1) heb je polio:P

2) ik houd mijn mond niet voor jou en pas maar op anders trek ik je eens ff aan de oren ben zo bij je:P:P

1) nee, jij wel???? king:

2) kom maar af, koffie staat klaar :jerry

origineel gepost door Freestyler

antwoord terug

1) heb je polio:P

2) ik houd mijn mond niet voor jou en pas maar op anders trek ik je eens ff aan de oren ben zo bij je:P:P

1) nee, jij wel???? king:

2) kom maar af, koffie staat klaar :jerry

1) nee heb die van mij al klaar begin jij eerst maar eens met de admi :P:P:P

2) jaja nu kruip je terug in je schulp he lange:P:P

koffie drink ik wel samen met je als je morgen bij ivan bent:D

Das knudde, ben morgen niet bij Ivan...

Enne wat je manta betreft, klaar is die nog lang niet ;)

Komt in de buurt, maar af....

En de admi, sja, paar extra handen zouden geen kwaad kunnen ;)

tja chris zoals gezegd ik zou wel willen maar er is een klein hummeltje opkomst en daar heb ik me handen genoeg aan vol plus mijn huisje moet langzaam af dus dat gaat mij voor begrijp je:D

en het zijn eigenlijk alleen de velgen en verlagingsset dan is ie af:P:P

kijk jij mot nog beginnen met lassen en er weer iets van bouwen als je weet wel wat ik bedoel he:P heeft betrekking op ....

tis zowiezo al een klein hummelientje. Hummeltje mocht je willen :P

Daarbij duurt dat nog wel ff voordat ze er is. Dus tijd zat, kun je mij fijn helpen :afro

tis zowiezo al een klein hummelientje. Hummeltje mocht je willen :P

Daarbij duurt dat nog wel ff voordat ze er is. Dus tijd zat, kun je mij fijn helpen :afro

:o:o:o:oduurt nog wel ff zegt de joker ,eerste week van augustus komt ze als alles meezit maar kan ook eerder of later he,en dan erbij we zitten al in mei,ik moet de overloop met de gang en de vloet in de keuken nog daarna moet ik de woonkamer als dat klaar is moet buiten de schutting en het dak van de garage gebeuren en dan als laatste nog achterom betegelen ,komt ie heb nog ff zegt ie:P jij bent een goeie:P

tuin was ook iets voor later heb je gezegd, dus tijd zat

En ja dat ik goed ben, weet ik king:

kan het ook zo zeggen als je mij een handje helpt kan ik ook jou een handje helpen:P

kan het ook zo zeggen als je mij een handje helpt kan ik ook jou een handje helpen:P

Heej Piet...

Als je hulp nodig hebt met het een of ander moet je je mond eens open doen... :hmmz:hmmz Heb ik al eens eerder gezegd he :argue:argue:argue

origineel gepost door Jägermeister

Heej Piet...

Als je hulp nodig hebt met het een of ander moet je je mond eens open doen... :hmmz:hmmz Heb ik al eens eerder gezegd he :argue:argue:argue

Helemaal mee eens.

Daarom was ik ook aant wachten op die vraag ;)

Terug
Naar boven